Hé, hallo, Pipo. Wat leuk dat je een 'Authi' op de kop hebt weten te tikken.
Toen ik in de fase kwam dat ik 'weer' een Mini wilde hebben ben ik -als eerste- ook bij een Authi wezen kijken.
Zo'n Spanjaard heeft toch wel iets! Niet 'alledaags' en niet 'gewoon' een Mini.
Dat vind ik toch wel wat 'hebben'.
Ja, inderdaad, het is iets moeilijker om er bijzondere gegevens van te vinden op het internet. Dat is wel een uitdaging.
En op de club website heb ik er inderdaad niet veel over weten te vinden. Des te meer zal het gewaardeerd worden wanneer je er toch in slaagt om jouw karretje extra in het zonlicht te stellen. Perslot, is het een bijzonderheid. En, dat blijft zo. Dus, doe je best.
Wanneer je kunt aangeven wat jij als 'nuttige info' ziet, kunnen wij ons best doen om je behulpzaam te zijn om dat ook te vinden. Dus, zeg het maar.
- Login of registreer om te reageren
RE: authi 1974
Ingediend door djpiepo op ma, 12-10-2015 17:18
Beste iedereen!!
sinds 28 september ben ik trots eigenaar van mijn aller eerste auto, wat natuurlijk een mini moest zijn. laat het nou een authi zijn uit 1974. een zeer unieke verschijning. maar daar door ook weinig over te vinden. dingen zoals originele delen, originele kleur van carrosserie /motor (ruimte)
ik heb deze auto overgenomen van een bekende van hier. (noem de naam niet) misschien weten jullie meer over deze auto. de zoek knop op deze site heb ik al gebruikt en google ook. maar dan nog vind ik het moeilijk nuttige info te vinden.
Groeten
DJ
ps ik zie dat sommige fotos niet geheel recht staan :p zal ik zo snel mogelijk aan passen