Nu de mini niet meer gemaakt wordt en toch populair, is er in verhouding veel vraag en aanbod.
Hiervan maken vele gebruik om goedkoop in te kopen en duur te verkopen.
Natuurlijk zullen ze een beetje garantie moeten geven of zelfs een en ander moeten vervangen. Denk aan de staat van een mini waar nooit niets aan gebeurd is.
Een kennis van me heeft zijn 2000 mini aangeboden voor € 8500,00 en wordt em niet kwijt.
Natuurlijk paticulier zonder garantie.
Daarbij zijn er veel particulieren die een mini kopen, opknappen en weer verkopen. Ook daar heb je geen garantie.
Kort gezegd is iedere mini waard wat een gek ervoor geeft.
Bij de handelaar waar je de mini gezien hebt krijg je in ieder geval nog een beetje garantie.
- Login of registreer om te reageren
RE: Cooper S 40 Anniversary uit 1999, richtprijs???
Ingediend door Faiz op za, 19-05-2007 18:39
Hoi,
In mijn zoektocht naar een mooie Cooper S ben ik bovenstaande Cooper S 40 Anniversary uit 1999 tegen gekomen, zilver met rood leer. Heeft 85000 km gelopen en is NL afgeleverd (even op de RDW site het kenteken gecheckt )
Weet iemand wat een reele prijs voor zo'n wagen is? Via een taxatiesite (kenteken, km-stand) kom ik rond de 6 mille uit.
De verkoper vraagt er 9 mille voor, incl. garantie, servicebeurt, apk... Ondanks de aanwezige audiokit van 1500 eur, lijkt me dat wel aan de stevige kant.
Ik zit ook op Marktplaats te kijken, en een particulier bood zijn Cooper S 40 Anniversary aan met een vraagprijs van 6250 eur. Toevallig kwam ik daar ook de naam [van de verkoper] tegen als bieder (hij zat 2 mille onder de vraagprijs).
Iemand ervaring met deze handelaar?
[size=75:3qzwkdwl][Bedrijfsnaam verwijdert - Demelza][/size:3qzwkdwl]