dimensies schokbrekers

RE: dimensies schokbrekers

Is het 'dikke' (bovenste) stuk van een verlaagde schokbreker dikker dan van een standaardschokbreker? Dit ivm pasproblemen

RE: dimensies schokbrekers

Ik ging er eigenlijk van uit dat je voor het verlagen mbv HiLo's geen andere schokbrekers nodig hebt?

Heb je nu pasproblemen of ben je bang ze te krijgen?

RE: dimensies schokbrekers

Crispy schreef:
Ik ging er eigenlijk van uit dat je voor het verlagen mbv HiLo's geen andere schokbrekers nodig hebt?


hoeft ook niet, maar bij 'extreem' verlaagde Mini's wel aan te raden, omdat je anders buiten het "werkgebied" van de schokbreker rijdt. Dit komt de wegligging niet ten goede :x

@ Daan: Volgens mij zijn de qua dimensies niet anders, anders kon niemand ze erop zetten... :?
Waar ben je bang pasproblemen te krijgen? Tussen schokbreker en wielkast? Of tussen schokbreker en wiel??

RE: dimensies schokbrekers

Het probleem is dus de dikte van het dikke stuk van de schokbreker; dit stuk komt tegen de steun aan die ik voor de dynamo heb gemaakt. Ik kom op dit moment met de originele schokbreker (die ik er redelijk iel uit vind zien) net een mm te kort. Dit is nog redelijk gemakkelijk op te lossen. Ik ben van plan GAZ schokbrekers te kopen (eventueel verlaagd) en ik heb het idee dat deze iets dikker zijn dan degene die ik heb...

default

RE: dimensies schokbrekers

goedenavond ik heb laatst een mini gekocht maar aan de bestuurderskant is ie lager als aan de bijrijderskant klopt het dat dan de schokbrekers kapot zijn ??

RE: dimensies schokbrekers

Nee.. meestal is hij door de cup van de veerkogel gezakt...