als die vriend van een vriend zo'n mini heeft waarom maak jij (of die vriend) dan niet effe zelf een foto?!?
- Login of registreer om te reageren
als die vriend van een vriend zo'n mini heeft waarom maak jij (of die vriend) dan niet effe zelf een foto?!?
beter zorgen dat je zelf een foto van de mini kunt nemen. ipv een foto van een eenzelfde mini te gebruiken.
zijn het hoekige lichten voor op de mini, zeg maar ter hoogte van de bumper? zo ja, dan is het waarschijnlijk een clubman. deze mini heeft ook een wat meer vierkante voorkant, vergeleken met de "normale" saloon mini.
op het plaatje hieronder is de zilvere mini een saloon en de rode is een clubman met sportskit.
~jw~
Ingediend door drazic_z op ma, 17-10-2005 00:07
sorry, had nog niet gezien dat er posts waren. normaal zou ik mail krijgen op emailadres van zodra er reactie is, maar heb dus tot op heden niets gezien in inbox. soit, neen ik kan zelf geen foto maken en mijn vriend ook niet aangezien het die geen digitaal toestel heeft. Maar naast de hoekige vorm heeft hij naar verluidt ook hoekige lichten. raar maar waar.
als je zoiets
link
bedoelt ..
dat was een conversie die in de vroege jaren redelijk vaak werd gedaan (o.a. door carrosseriebouwers als Wood & Pickett of zoals hier Stewart and Arden)
FWIW,
Theo van den Bogaard
[intresse modus]
en wat doet die vriend van een vriend met die mini?
[/intresse modus]
Ingediend door drazic_z op zo, 23-10-2005 18:20
hem gaat dieje auto verkopen. voor mijn 500 euro of zo dus daarmee dat ik wel interesse heb
Ingediend door drazic_z op zo, 23-10-2005 18:21
zo'n conversie is dat meer of minder waard dan een gewone mini ?
Moet je wel eerst zeker weten dat het om zo'n mini gaat natuurlijk
Ingediend door drazic_z op zo, 30-10-2005 14:50
waar moet ge vooral op letten als ge naar die auto gaat kijken ? want kga er straks naarzien
Ingediend door drazic_z op zo, 30-10-2005 20:06
ben net naar de mini gaan zien. het is ne mini clubman leyland 1100 van 1975 in rally uitvoering. dus mistlampen vanvoor erop , rolkooi binnen erin en dan wel baanbandjes opgelegd. de rechtervoorkant is gedeukt wegens een klein accident en volgens de verkoper is er dus enkel plaatschade. de motor werkt nog volgens perfect maar omdat de batterij plat was hebben we de motor niet kunnen starten, maar hij gaat de batterij opladen tegen volgende keer dat ik langskom. ik zal ook zo snel mogelijk foto's op het forum zetten van de mini en het accident. hij verkoopt de mini voor 700 zegt hem. goeie prijs ?
als ik de speciefiecatie szo hoor is het een redelijke prijs
met rolkooi ed erop
even terugkomend op je vorige vraag:
er zijn speciale topics
met tips.
goed nalezen en kijken dus!
het helpt ook als je alle foto's hier op het forum laat zien...
Ingediend door drazic_z op zo, 30-10-2005 23:27
ik zal van zodra ik foto's heb deze op de website posten. redelijke prijs ? wat is dan een eerder goeie prijs ? ik was van plan af te bieden tot 500 euro. is dit geen spotprijs ? want dacht de auto op te maken en te verkopen. welke prijs zou je er dan voor krijgen ?
RE: foto's mini leyland 1100
Ingediend door drazic_z op ma, 10-10-2005 00:37
een vriend van een vriend heeft een mini. het enigste dat ik weet is dat het een mini leyland 1100 is met hoekige lichten. kben al geruime tijd op zoek op het net naar een foto van dit type mini, maar niets te vinden. kan iemand me helpen ?
[size=75:1pflz9v7][Edit: "onbelangrijke" details verwijderd Drazic, voor toelichting kun je PM-en of mailen - Eelke][/size:1pflz9v7]