Je zou dit topic eens door kunnen lezen. Hierin is uitvoering de invoer naar België al behandeld.
- Login of registreer om te reageren
Je zou dit topic eens door kunnen lezen. Hierin is uitvoering de invoer naar België al behandeld.
Ingediend door Robrecht op wo, 14-03-2007 00:32
Hey,
Ikzelf ben ook van antwerpen en heb 20oktober 2006 een mini ingevoerd.
Al het papierwerk tot aan de belgische grens verloopt vlug en correct, eens in belgie is het 1 soep.
Mijn mini van 93 die volledig standaard staat vonden ze na de gelijksvormigheidskeuring niet terug in het systeem en moest dus behandelt worden als alleen staand geval, 80€ + veel geduld en ik kreeg en gelijksvormigheidsattest op maat!
Ik vermoed dat je met de mini op 13" en met stage 1 kit deze problemen/voordelen ook gaat hebben, had ik geweten dat het bij mij zo ging zijn dan had ik de mini vanaf de eerste dag op men 13" starmags gezet ( ipv 12") en had het vermoedelijk op men gelijksvormigheids attest gestaan en nooit problemen bij de keuring. Bij de volgende die ik importeer probeer ik het zo. Dan heb ik elk jaar bij de keuring geen zever met die idiote tuning keuring.
nog 80 euro erbovenop?
En staan in hun systeem dan helemaal geen oude mini's of was dit enkel zo in jou geval? Hij is van 88 dus misshien we grote kans dat hij er niet instaat.
En als het zo is zou ik het misschien maar moeten riskeren om er zo mee te gaan dat het er ineens allmaal opstaat.
RE: Invoer naar België
Ingediend door Yeanjaque op di, 13-03-2007 23:34
Hola
ik woon in België en heb enkele vragen over de invoer van een Nederlandse Mini. Ik moet er mee naar een speciale keuring voor een gelijkormigheidsattest. Het is een 1000cc die lichtelijk verlaagd is en een stage 1 kit heeft. Hij staat ook op 13inch velgen, waar 175/50 bandjes op liggen, maar ze steken niet uit onder de sportpack verbredingen.
Geven de velgjes dan geen probleem en is ook de verlaging en het monteren van de sportpack verbredingen ok ?
Groeten en merci