In ieder geval niet de 12.500 euro die er op Marktplaats voor gevraagd wordt
Ik zou zeggen tussen de 7.000 en 8.000 euro, afhankelijk van de ernst van de schade
- Login of registreer om te reageren
In ieder geval niet de 12.500 euro die er op Marktplaats voor gevraagd wordt
Ik zou zeggen tussen de 7.000 en 8.000 euro, afhankelijk van de ernst van de schade
Hoi,
Als ik hem zelf zou kopen mocht ie zonder schader schade maximaal 8000 kosten. Dus 8000 minus de schade zou ik zeggen. Of in ieder geval 8000 minus de helft van de schade.
suc-6-
ennu alles boven de 8500 in welke staat dan ook is belachelijk.
EB schreef:
ennu alles boven de 8500 in welke staat dan ook is belachelijk.
Er zijn er anders genoeg die het er graag voor neerleggen... en vragen, zoals alle bedrijven op de rechterkant
Nee oké, de mijne was toendertijd ook boven dit bedrag, in zeer goede staat. Maar als zo'n auto na anderhalf jaar uit elkaar pleurt van de rottigheid.... Dat gebeurt helaas maar al te vaak, volgens mij...
RE: Kosten Mini Cooper S bj.2000
Ingediend door Kristorrent op ma, 28-08-2006 23:34
Hoi Allemaal,
Gaarne jullie mening mwb. prijs voor een Mini Cooper S uit 2000, 41000km, 1ste eigenaars, alle boekjes etc aanwezig. Lichte schade links achter (Spatscherm en bumper), en roestplekje onder linker koplamp. Verder compleet leer (grijs) cooper (alu) deurbeslag en tankdop. Antenne verplaatst van dak naar rechtsachter. Wat is volgens jullie een redelijke prijs??
Bedankt voor de reakties !