RE: Mijn mini 1300i uit 1993
Ingediend door dieseltje op vr, 19-03-2004 12:35
kan makkelijk als er 2 jaar nie mee gereden is of zow en dan 2 jaar buiten heeft gestaan of zn hele leventje buiten dan is die bodem en de rest zo rot
- Login of registreer om te reageren
RE: Mijn mini 1300i uit 1993
Ingediend door ROLAND op vr, 19-03-2004 12:19
Zoals al eerder in dit forum bekend gemaakt door mij... Ik heb een mini 1300i uit 1993.
Mijn schoonvader en ik (vooral mijn schoonvader eerlijk gezegd...) zijn begonnen deze op te knappen.
Gisteren kwamen we echter tot de ontdekking, dat er wel erg veel plaatwerk aan het rotten was....
De bodem liet nog meer water door, dan de gemiddelde zeef en de bodemplaat van de accubak was ook bijna door...
Tevens is het voorruitrubber uitgedroogd, waardoor de voorruit lekt. Dit probleem is redelijk op te lossen, maar door dit probleem heeft de mini ook op het plaatwerk onder de ruit aan de binnenkant roestvorming....
Er is al een nieuw A-paneeltje ingelast, dus aan de buitenkant begint het er al op te lijken....
Maar om ervoor te zorgen, dat het geen zwemparadijs wordt, moet er nog erg veel laswerk verricht worden...
Hoe kan een mini uit 1993 zo ver weggerot zijn??? WE beginnen er zelfs aan te twijfelen of het wel een 93-er is.... We waren absoluut op de hoogte van de manco's van het plaatwerk van een mini... Maar dat het zo erg door kon rotten... Tjemig...