mini 1300

RE: mini 1300

Hallo,

Ik heb een mini gekocht in nederland en ik ben bezig met hem nu in te voeren in Belgie. Ik ging vandaag daar de homologatiekeuring om een gelijkvormigheidsattest te verkrijgen, maar blijkbaar zit er geen motornummer meer op mijn motorblok, en dit is nodig om hem te keuren voor invoer? Kan iemand mij helpen?

Er zijn vervangende plaatjes te krijgen. Of iemand hier zou er nog 1 moeten hebben liggen.

Wat moet er volgens de papieren in liggen? Een 1000, 1100 of een 1275? Het nummer moet namelijk wel overeen komen met de papieren.

Het is een Mini 1300, dus een 1275 denk ik. Waar ken je zulke vervangende plaatjes krijgen?

De verschillende bedrijven in Engeland. Daarom had ik er al bijgezet dat er misschien iemand in de buurt is die nog een plaatje heeft liggen wat je kunt gebruiken.

Ja, het is inderdaad mss makkelijker om een plaatje van een oud motorblok te halen. Ik heb de mini nog maar net dus ik ken geen andere mensen met een mini. Heb jij toevallig zo'n plaatje, of ken jij iemand die dat heeft?

Als je een oproepje plaatst in deze rubriek zijn er meer mensen die je verzoek zien :)

Probeer ook anders eens op het forum in België. Linkje

zou je mij enkele adresssen of sites in engeland kunnen doorgeven waar je zo'n plaatje kan kopen?