MINIKENNER: Is deze mini meer dan 15.000 waard?

RE: MINIKENNER: Is deze mini meer dan 15.000 waard?

Goededag,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een rally mini en heb er eindelijk een gevonden.
Ze vragen er rond de 15.000 euro (een hoop geld dus) en ik ga er volgende week kijken.

Heb zelf al twee mini's gehad dus qua roest etc.weet ik wel een beetje waar de zwakke punten zitten.
Echter heeft deze motorisch ook veel upgrades wat voor mij absoluut niets zegt.

Heeft een van jullie ervaring met een "rally" mini, en kan iemand mij vertellen of 15000 Euro een nette prijs is wanneer je deze beschrijving en foto's ziet:

link

Ik begrijp dat het altijd moeilijk is, maar wellicht heeft een van jullie ervaring met de:
- [i:3nan8n59]New LCB Manifold and works style exhaust by manyflow[/i:3nan8n59] oid. mij zeggen deze termen namelijk helemaal niks.

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Alvast hartelijk bedankt.

Flip

Hallo Flipbosch,

Er zal wel een dubbel post van je verwijdert worden.

Een echte Morris Cooper S MK1 uit 1968 is in een goede staat al best wat waard natuurlijk.
Ik denk dat er hier op het forum maar (erg) weinig mensen zijn die ervaring hebben met dit soort Coopers met rally uitrusting.

De Straight Cut Gears en rally instrumenten kosten in ieder geval al flink wat.

- New LCB Manifold and works style exhaust by manyflow

Is een spaghettie uitlaatspruitstuk en er zit een (John Cooper) Works stijl uitlaat onder, gemaakt door Manyflow.

De echte John Cooper versie is natuurlijk al lang niet meer te krijgen.

Inderdaad dubbelpost maar het andere topic heeft meer reacties gekregen dus deze zet ik op slot

Verplaatst uit CM: Technische Modificaties & Tuning