RE: Nieuwe mini 1995 wezen kijken maar start niet help!!
Ingediend door (b)engeltje op do, 05-01-2017 13:04
Dat kan het startrelais in combinatie met de startmotor zijn.
Het relais kan lichtjes klikken, maar dan niet voldoende power overbrengen om het blok goed rond te gooien.
- Login of registreer om te reageren
RE: Nieuwe mini 1995 wezen kijken maar start niet help!!
Ingediend door Minime1991 op do, 05-01-2017 12:45
Ik ben wezen kijken voor een 1994 mini sprite met 80 000 kms. De auto heeft stage 1 paket dus een miniflow uitlaat,yokohamma banden nieuw rondom en een k&n luchtfilter.
De bodem zag er echt netjes uit samen met de dorpels en er zit 6 maanden apk op wat wilt een blije mini liefhebber nogmeer voor 2000 euro...
Ik ben vandaag de auto wezen bekijken en deze startte niet. De motor draait zwakjes alsof de accu leeg was. De medewerker pakte een accu booster en sloot deze aan... weer de motor ronddraaien heel zwak en accu op.. men dacht dat de accu booster niet goed was en pakt een andere die zeker vol is. Dus nu met 2 accuboosters aangeslote op de accu nog steeds niks alsof de auto nog met een lege accu zat. De moto draait heel zachtjes en geklik... wat kan het zijn? Wil de auto echt hebben maar dan moet hij wel rijden...
Het bekende knopje bij de motorkap heb ik gedrukt maar nog niks. Wat kan het zijn??