RDW

default

RE: RDW

Ik ben nu bezig m'n mini te restaureren, maar ik kwam er laatst achter dat hij gekeurd dient te worden bij de rdw :( .

Wat is nou het verstandigst, de mini zo standaard als maar mogelijk is te laten, of direct al een stage 1 kit te monteren? (LCB spruitstuk, enz....)

Doen ze daar trouwens ook moeilijk over spatbord verbreders gecombineerd met 13" velgjes?

RE: RDW

Als je het een en ander weg wilt laten ivm het bepalen van de waarde van de auto voor de bpm. Dan hoef je het niet te doen. Er wordt nl. gekeken naar de catalogus waarde van de mini.

Frans

default

RE: RDW

Nee, het is zo dat hij al meer dan 15 jaar geen apk keuring meer heeft gehad, en dan moet hij gekeurd worden door de rdw.

Ik vroeg me af of een lcb-spruitstuk gecombineerd met een rc40 uitlaat-systeem niet te hard muziek maakt :D .

default

RE: RDW

ik denk dat je het best gewoon je orginele uitlaat er onder kan hangen als je die hebt want dan weet je gewoon zeker dat het goed is en het is daarna ook niet zo heel veel werk om alles er weer te zetten

RE: RDW

Ga er ook niet bijvoorbeeld 195 breed sloffen onder zetten, kunnen ze ook moeilijk over doen (eigen ervaring)

RE: RDW

Waarom doen ze daar moeilijk over?

Het is toch alleen zo dat je wielen niet meer dan 30 mm buiten de spatbordverbreders mogen uitsteken?

default

RE: RDW

Die 30mm klopt wel ja, maar welke verbreders heb je dan wel niet nodig voor een 195 band?