Op zich zijn die stoelen en deurkaarten met rode bies volgens mij wel origineel voor die uitvoering. Stuur zit idd een italiaans vlaggetje op dus misschien is er een ander stuurtje ingezet.
Verder ziet het er wel uit alsof het klopt.
Let er alleen wel op dat de auto pas in 2002 in nederland op kenteken gezet is:
RDW schreef:
Datum eerste afgifte Nederland
19-03-2002
Hoogstwaarschijnlijk komt 'ie uit Duitsland gezien de MkII aanduiding, alles na de MkI heette in Duitsland op het kenteken namelijk MkII en dat wordt dan overgenomen door de RDW bij import. Eigenlijk is het in de mini-wereld een MkIV of MkV maar zie daarvoor de specifieke topics hierover.
Ziet er ook uit als een carb. uitvoering dus geen injectie. De meeste mensen hebben liever een carb omdat dit minder storingsgevoelig zou zijn maar daarover zijn de meningen verdeeld.
- Login of registreer om te reageren
RE: Rover Mini MKII K6 "John Cooper"
Ingediend door Stephan op di, 09-08-2011 13:40
Goedemiddag allemaal,
Ik zal mij eerst even voorstellen: Ik ben Stephan, 23 jaar oud en student.
Al vanaf dat ik mijn rijbewijs heb en eigenlijk daarvoor spreekt de "Classic Mini" mij erg aan.
Nu ben ik op het punt gekomen dat ik er ook daadwerkelijk eentje wil aanschaffen.
Nu was mijn vraag een beetje of iemand mij kan vertellen of deze auto een goede optie is.
http://ruesink.leeuwekeur.nl/Voertuigde ... uig=378795
En dan bedoel ik eigenlijk, is de auto nog origineel. Er zijn zoveel uitvoeringen van de Mini dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Is de John Cooper een orginele uitvoering? Wat is er speciaal aan? Is het interieur zoals op de foto nog origineel?
Qua technische staat en alles zal ik de auto toch moeten bekijken, heb de aankooptips al uitgeprint!
Waar ik het meeste mee zit is dat ik wel een origineel exemplaar wil, en geen bij elkaar geraapte auto.
Alvast bedankt!
Gr Stephan.
[i:3dwl1pg5]Edit: Zie nu dat het interieur van een "Italian Job" uitvoering is dus dat klopt al niet..[/i:3dwl1pg5]