Van of Estate

default

RE: Van of Estate

Marianne en ik willen na de vakantie naar een Van of een Estate gaan kijken. Zelf heb ik iets meer met een Estate, maar we delen samen de minigekte, dus moeten we er samen uit zien te komen.

Ik begreep uit het verhaal van Bert, dat wanneer je een Estate zonder achterbank tegen komt, het makkelijker is om hier een achterbank in te zetten dan in een Van. (hoogte laadvloer)

En wat ik mij af vraag, en waar de Van of Estate-rijders wel antwoord op weten, is hoeveel ruimte je achter de achterbank hebt.

En mocht iemand nog ergens een Van (met achterbank) of Estate (met of zonder) te koop weten (met APK of kleine reparatie)dan hoor ik dit ook graag.


grtzz Martin

RE: Van of Estate

Ik ben ook zoekende. Eén Mini is niks, een echte liefhebber heeft er minimaal 2 :9 Maar, ze zijn haast niet te vinden en dan vaak in niet de beste conditie omdat ze in de jaren minder goed behandeld zijn dan de "common" Mini's. Mini Martin, eens kijken of er zijn die 'm willen verkopen. PS: je staat nu op 999 berichten >:) bijna Sir!!!

RE: Van of Estate

Mini Martin schreef:
En wat ik mij af vraag, en waar de Van of Estate-rijders wel antwoord op weten, is hoeveel ruimte je achter de achterbank hebt.



De laadruimte van de Estate is ongeveer 50 - 60 cm lang en 1.10 breed (tussen de wielkasten minder vanzelf ;) )
'k Heb t niet op de cm nauwkeurig kunnen meten voor je, omdat ie een beetje vol gestouwd is met allerlei rommel.

Mini Martin":3om1bd99]En mocht iemand nog ergens een Van (met achterbank) of Estate (met of zonder) te koop weten (met APK of kleine reparatie)dan hoor ik dit ook graag. [/quote:3om1bd99]
De mijne is niet te koop, maar jullie zoeken ook geen Flintstone Estate begrijp ik. :9

RE: Van of Estate

:? Begin te twijfelen...Wat is of zijn ook al weer de essentiële verschillen tussen een Van en een Estate? ... haal ze door elkaar denk ik: Van met achterbank, estate mogelijk met achterbank...?

default

RE: Van of Estate

Tincu bedankt voor je snelle reactie

Bijou,
De een heeft een neus van de alom bekende classic Mini en de ander de rechthoekige neus van een Clubman.

Is dit mijn 1000ste bericht? >:)

grtzz MArtin

RE: Van of Estate

als het goed is zijn de estate en de Van allebij hetzelfde gemaakt. Het enige verschil is dat bij een Van de laadvloer doorloopt tot achter de bestuurdersstoel. Bij een estate stopt de laadvloer op een gegeven moment waarna het bankstel zit. deze kun je als het goed is neerklappen waardoor je alsnog het Van principe lange laadvloer krijgt.

Estates zijn maar een korte periode geleverd (geloof tot 1970) als mini (met de ronde neus). Deze werden veelal met het optionele hout aan de zijkant geleverd en zijn onder de naam "Woody" bekend. Ze zijn ook wel zonder hout verkocht maar dit was in veel mindere mate en is nu een grote zeldzaamheid. Je kunt ze nog wel krijgen maar ze zeldzamer dan de Clubman estate. dit is de opvolger van de Mini Estate. Enige verschil is dat er een vierkantere Clubmanneus op zit en dat de scharnieren aan de binnenkant gemoteerd zijn (zoals de moderne classic mini). Ik ben zelf nog nooit een clubman tegen gekomen met hout aan de zijkant. dus ik neem aan dat dat niet meer een optie was.
Wat ook voorkomt is dat men een clubman estate neemt en er een rondeneus op zet.
Ik heb geen beter foto's hiervan maar bij deze kun je een idee krijgen. deze clubman heeft een mini flipfrond neus van staal.


deze staat te koop op deze pagina:
link

Mijn broer heeft nog een mini estate te koop staan maar dat is een opknapper. Deze is van half jaren 60 en is compleet. Staat nog op engelse papieren en heeft een volledige restauratie nodig. Prijs weet ik niet. heb er ook geen foto van op het internet.

RE: Van of Estate

verschil verder met van of estate is plaats achterwiel, van heeft hem achter bestuurders stoel tussen laadvloer en bodem, estate heeft wiel in kofferbak tussen bodem en vloer,

verder is verschil dat neus anders waarop de estate ietsje langer is omdat koplampen onder de motorkap zit in plaats van voor de motorkap.

gr rico

RE: Van of Estate

ricardomini schreef:
verschil verder met van of estate is plaats achterwiel, van heeft hem achter bestuurders stoel tussen laadvloer en bodem, estate heeft wiel in kofferbak tussen bodem en vloer,



hiermee bedoel je toch het reservewiel?

RE: Van of Estate

Zijn er ook nog wel Van's of Estates die vrijwel op en top in orde zijn? Superzeldzaam?

RE: Van of Estate

als je het mij vraagt is die gele/blauwe estate in zeer goede staat. Er zit misschien wat werk aan maar over het algemeen ziet ie er goed uit.
Vaak als een Van in goede staat verkeerd wil de eigenaar deze niet meer wegdoen (omdat je ze nog maar zoweinig ziet denk ik ;) ) liever wegzetten in een schuur als ze hem niet meer gebruiken.

RE: Van of Estate

Kan ik me heel goed voorstellen. Weet jij wat die gevlamde ongeveer moet opbrengen?

RE: Van of Estate

als het goed is €1650,- en de Cooper op zijn site moet €3350,- kosten
en als je interesse hebt kan ik je zijn telnr geven via PMetje (vriend van me)

default

RE: Van of Estate

Chrizz schreef:
als het goed is €1650,- en de Cooper op zijn site moet €3350,- kosten
en als je interesse hebt kan ik je zijn telnr geven via PMetje (vriend van me)




Is zo goed als zeker al aan ons verkocht. Ik ga morgen naar Hilversum om hem te halen.

grtzz Martin

RE: Van of Estate

:? Shit, dat gaat me wel erg snel aan mijn neus voorbij! Maar goed, ik houdt mijn vakantie geld nog ff in de knip :D , hetgeen niet betekent dat ik niet meer op zoek ben hoor !!! :)

RE: Van of Estate

Ik heb gisteren net via Marktplaats een redelijk Clubman Estate 1100 gekocht. Hij ziet er niet super uit maar is voor die 550 euro die ik ervoor betaald heb een goede koop. Carosserie is best redelijk en is een goede basis om op verder te borduren. Ik heb voor een Estate gekozen omdat ik toch zo nu en dan wat achterin wil gooien en dat is wat lastig in een gewone mini. Als ik de ruimte in de estate bekijk doet ie qua inhoud denk ik nauwelijks onder voor de metro waar ik nu in rijd en daar gaat heel wat in.

Dennis

default

RE: Van of Estate

En inderdaad, wij mogen ons vanaf vandaag de nieuwe eigenaar van een Clubman Estate met flipfront noemen.
Het is de Estate welk Chrizz op kleine foto linkte.
Trouwens bij de broer van Chrizz wel hele mooie en voor mij bijzondere rechtsgestuurde MkI's en MkII's gezien. Vooral de groene Van helemaal links in de loods. Wel een beetje rusty maar de moeite van het resto waard.

Meer foto's van de Van:

hier en hier en hier

RE: Van of Estate

Mini Martin schreef:
En inderdaad, wij mogen ons vanaf vandaag de nieuwe eigenaar van een Clubman Estate met flipfront noemen.




Gefeliciteerd met je aanwinst!!! :D
Wanneer is ie op een Minirit te bewonderen?

En gaan jullie nu binnenkort nog naar Duitsland voor de uit Italië geimporteerde Estate? ;)
default

RE: Van of Estate

Jeroen schreef:
Mini Martin":hreidqma]En inderdaad, wij mogen ons vanaf vandaag de nieuwe eigenaar van een Clubman Estate met flipfront noemen.




Gefeliciteerd met je aanwinst!!! :D
Wanneer is ie op een Minirit te bewonderen?

En gaan jullie nu binnenkort nog naar Duitsland voor de uit Italië geimporteerde Estate? ;)[/quote:hreidqma]

Dank je Jeroen.

Er zit wel een klein beetje werk aan, dorpeltje rechts en een stukje in de parafaan is slecht. Verder een plek in de linkerbodemdeel. Alle delen zijn erbij geleverd en natuurlijk binnekort op de weg te spotten.
Ik laat nog even weten wanneer we de eerste rit gaan rijden. En natuurlijk moet ie nog een naam krijgen.

grtzz Martin
default

RE: Van of Estate

Oja wat die Italiaans geimporteerde Duitse Clubman betreft, wij gaan hem niet halen, maar het is absoluut de moeite waard om hem te bekijken.
Hij staat in Essen voor een bedrag van 1800 euro.




Hier staat de advertentie

RE: Van of Estate

Mini Martin schreef:

Meer foto's van de Van:

hier en hier en hier




Uit die derde foto maak ik op dat je een opstaande uitlaat hebt, en je mengsel ietsje te rijk staat :9

Veel plezier en succes met je nieuwe speeltje Martin !

Bart.
default

RE: Van of Estate

Zo had ik het nog niet bekeken >:)

En natuurlijk gaat dit wel lukken.

Oja, buren natuurlijk ook blij. Staan er drie Mini's bij ons voor de deur. :P

grtzz Martin

RE: Van of Estate

3 ? Hoe zit dan dan met je signature ?
Staat daar een indringer tussen ?

Bart.

default

RE: Van of Estate

Dit ligt nogal gevoelig. Heeft iets te maken met de M.S.K.C. een geintje van me.
Beter bekend als de Mini Seven Knokploeg Club.

Natuurlijk staat er aan de weg een vreemde eend in de vorm van een Hyundai, maar dat wordt nooit een Mini.

grtzz Martin

RE: Van of Estate

martin schreef:
En natuurlijk moet ie nog een naam krijgen.



Hij heeft eigelijk wel al een naam hè ;) DANVAN >:)
Of krijgt die een nieuwe?

RE: Van of Estate

Ondanks wat tegenslag in verband met het handje van Martin, is de Estate toch gearriveerd vandaag. Door diverse mensen is spontaan aangeboden om 'm wel even hiernaar toe te rijden. Rene heeft het vandaag voor ons gedaan.

Martin heeft wel gelijk goed mogen geniet van de Estate (hij reed mee als bijrijder), want we hebben over de rit Utrecht-Numansdorp (zo'n 83km) ongeveer 2,5 uur gereden. File, file en nog eens file. Ach ja, we waren vergeten dat er nogal wat mensen op vakantie gingen :O . Maar ach, je hebt heel wat bekijks als je in zo'n file rijdt. Misschien kwam dat ook wel door het feit dat we met twee mini's achter elkaar reden. De estate werd hinderlijk achtervolgt door een Chelsea :D .

Tevens zagen we bij een tussenstop bij Meerkerk (effe maccen) een zilvergrijze mini met een zwart dak. Dat zou dan de eerste mini-rijder zijn die ons gespot zou kunnen hebben met onze nieuwe aanwinst.

RE: Van of Estate

ik dacht nog spontaan vandaag om met de Mini naar de Tour de France te rijden, zal wel niet meevallen met al dat vakantieverkeer. Ik zal het nog eens overwegen :D

RE: Van of Estate

Chelsea schreef:
File, file en nog eens file. Ach ja, we waren vergeten dat er nogal wat mensen op vakantie gingen




Geen last van een kokende motor in die files, het was vandaag immers zeker boven de 25 graden!

default

RE: Van of Estate

De meter van de Estate bleef netjes in het midden hangen en met The Chelsea is het ook allemaal goed gegaan.
Viel me enigsinds niets tegen. Ook qau brandstofverbruik mag ik niet klagen.

RE: Van of Estate

Iets van 1:14 moet zo'n van toch wel halen?

default

RE: Van of Estate

Ik dacht het wel.
The Chelsea van ons is nog zuiniger. Iets van 1:18/19.

RE: Van of Estate

Mijn sprite rijdt 1:18, dus chelsea is ook heel netjes! :D

default

RE: Van of Estate

We hebben wat plannen gemaakt en hebben een leuk idee gekregen. (dank aan Erick) Wanneer de Estate klaar is krijgt hij de look van de New York Taxi.
Geel met een blokkenband. Op het dak niet het orginale bordje, maar de Zuid-Afrikaanse variant.

Een voorbeeld van een echte NYT.

RE: Van of Estate

Leuk idee joh!

RE: Van of Estate

Als dit t woordspel zou zijn zou ik zeggen: Guust Flater..

Erg leuk idee, maar volgens mij zijn jullie daar nog niet aan toe om dat te geen verwezenlijken... Of is Dikkie al bijna klaar?

default

RE: Van of Estate

Tincu schreef:
Of is Dikkie al bijna klaar?




Dikkie is een apart verhaal. Die verdient een heel aparte behandeling. Ik heb deze een vrijdag laten schorsen en houd het even stil tot aan de wintermaanden. Hij behoeft alleen nog een nieuwe linker bodemplaat (ligt al klaar)en kan dan eventueel voor de keuring. Toch wacht ik hier even mee.

De Estate (Taksi zoals wij hem noemen)willen we klaar hebben zodat we met twee Mini's op vakantie kunnen gaan. De Taksi voor de bagage en de twee honden. The Chelsea voor vrouw en kids. >:)
Veel werk zit er niet aan Taksi, dus dat moet gaan lukken.

grttzz Martin
default

RE: Van of Estate

Oja, als Taksi klaar is wordt hij na de vakantie voorzien van de nieuwe look.

RE: Van of Estate

Ik wil look een grote hobbyschuur :? |:( :'(

default

RE: Van of Estate

Bijou schreef:
Ik wil look een grote hobbyschuur :? |:( :'(




Heeft veel voordelen, maar ook veel nadelen.
Zo heb ik ook nog een giga partij MKI Ford Cortina onderdelen in de schuur liggen waar ik eigelijk vanaf wil. Moet dit maar eens uitzoeken en misschien te koop aanbieden tijdens een Waalwijk evenement. Carjumbeljee?

Ben trouwens wel erg blij met deze Vanstate >:) O+
default

RE: Van of Estate

Ben vandaag even bezig geweest met photoshop. Heb er een neus aangezet en het orgineel veranderd in hoe het er uit moet gaan zien.

Hopelijk na de vakantie want heb vandaag weer nieuw gips gekregen wat er weer drie weken om mag blijven.

default

RE: Van of Estate

Heb de Vanstate afgelopen vrijdag op de brug gehad.
Wat ik zag, zag er niet zo best uit. Op het eerste gezicht was de bodem erg hard en zag er nog aardig goed uit. Dit omdat de bodemplaten waren voorzien van een harde teerachtige laag. Deze liepen door tot in de wielkasten. Bij het lostrekken van deze laag kwam de halve bodem mee. De eigenaar van de garage zei me dat het rijden met deze wagen een regelrechte vrijkaart was naar de dood. En dit terwijl er letterlijk dit in de verkoop advertentie stond:

Remmen (trommels rondom) mogen best eens nagekeken worden. Verder geen grote verrassingen rond bodem en subframes. Wat laswerk aan de parafan en bodemplaat bestuurders kant - alle vervangings onderdelen zijn aanwezig.

Aan me hoela dus. Heb nog een belletje gedaan naar de verkopende partij, maar koop is koop, had ik maar beter moeten opletten. En daar heeft hij deels gelijk in.
Toch blijf ik erbij dat hij een ongelovige paardel#l is om dan op de site geen grote verrassingen rond bodem te zetten.

Gelukkig valt het allemaal goed te doen. Alle onderdelen die nodig zijn om hem te repareren komen op een kostenplaatje van ongeveer 250 tot 300 euro. De meeste delen had ik al in huis. De uren kosten het meest. Bij een oldtimerrestaureerbedrijf zou het tussen de 1250 / 1500 euro kosten.

Ik heb nu drie mogelijkheden: doorverkopen tegen een matsprijs, de slijptol erin en er een leuke aanhangert van maken of een jaartje wegzetten en er aan beginnen wanneer ik klaar ben met mijn lopend project.

Hoedan ook ik ben er nog niet helemaak uit, maar weet wel een ding: Met hen doe ik nooit en ter nimmer zaken meer!!!! :(

RE: Van of Estate

Tja.. das niet echt leuk om dat soort dingen te ontdekken, zeker niet als je denkt dat het allemaal in orde is.
Ik kan me voorstellen dat je er een hele nare smaak van hebt.

Mini Martin schreef:
Ik heb nu drie mogelijkheden: doorverkopen tegen een matsprijs, de slijptol erin en er een leuke aanhangert van maken of een jaartje wegzetten en er aan beginnen wanneer ik klaar ben met mijn lopend project.



Ik hoop toch werkelijk dat t niet optie 2 wordt.. t is dat ik geen ruimte meer heb, anders... :x

RE: Van of Estate

Vervelende toestand, maar is de auto niet met wat tijdelijke ingrepen op de weg te krijgen (door de APK dus). Ik heb sinds kort ook een Estate en die zou ook wel eens grondig aangepakt kunnen worden, maar ik beperk me nu tot het hoogst noodzakelijke en de rest komt dan later wel. Wegdoen voor een matsprijs lijkt me geen optie, kost het dubbel, geen auto meer en uiteindelijk toch op zoek moeten naar een ander. Estates worden steeds zeldzamer en de prijzen zullen dus ook navenant zijn in de toekomst.

Dennis

RE: Van of Estate

Beste Martin, Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik hier niks mee te maken heb en dat ik er niks mee te maken wil hebben. Ik wil wel wat dingen recht zetten aangezien het hier om familie/vrienden gaat en zij niet zelf op het net zitten om te kunnen reageren.

Ik weet dat de verkoper van de estate te goede trouw de auto heeft verkocht. Hij heeft nl altijd met veel plezier met de mini rondgereden en mee op vakantie geweest naar Engeland. Hij was met stomheid geslagen toen hij het nieuws te horen kreeg.Ik heb hem nog nooit zo beduust gezien. Hij wist niet dat de bodem zo rot was als dat jij hem vertelde. Als hij dat wel had geweten dan zou hij dat gewoon verteld hebben. Hij heeft nl geen zin in gezeik achteraf (zoals nu dus het geval is).

Je heb zelf alle mogelijkheden gehad om de mini vooraf zeer grondig te onderzoeken. Je was zelfs met 2 andere minikenners gekomen. Aangezien iedereen weet dat mini's roesten kon je overal kijken waar je maar wilde. De verkoper en de garagehouder hebben niet voor niets tijdens de verkoop er op aangedrongen dat je onder de estate ging kijken zodat je precies de staat van de mini zou weten. De verkoper bood meerdere malen aan om de mini op te krikken met de garage krik. Dit wilde/hoefde je niet (je had ook een eigen krik meegenomen zei je).

Op het eerste gezicht was de bodem erg hard en zag er nog aardig goed uit. Dit omdat de bodemplaten waren voorzien van een harde teerachtige laag. Deze liepen door tot in de wielkasten. Bij het lostrekken van deze laag kwam de halve bodem mee.

adv zei schreef:
Verder geen grote verrassingen rond bodem en subframes.





Je zei zelf dat ze onder de teermatten verscholen waren. Hoe kan hij dan weten dat er rot onder zit. Hij heeft voorzover ik weet nog steeds geen x-ray ogen.

Ik vind het daarom heel flauw dat je je zo over het internet laat kennen door de schuld van de Estate af te schuiven op de verkoper.
Dat de verkoper geen geld terug wil geven is vooral te danken aan het feit dat hij het geld niet meer heeft. Hij verkocht de Estate nl omdat hij een hele dure opleiding ging doen en die vooraf moest betalen. Dit heeft hij dus meteen na de verkoop betaald aan de opleiding. De verkoop van zijn estate ging hem wel aan het hart.
Hoedan ook ik ben er nog niet helemaal uit, maar weet wel een ding: Met hen doe ik nooit en ter nimmer zaken meer!!!!




Ik hoop dat je de verkoper en de garage waar hij stond niet als 1 partij ziet. Omdat de estate bij een garage stond zegt niet meteen dat het ook een auto van de garage is.
De garage houder is als het goed is vanaf het begin duidelijk geweest dat het de mini van de verkoper is en dat de estate puur bij hem gestald stond! HeN zal daarom denk ik heM moeten zijn geweest.

Ps Het is absolute zonde om de mini te slopen. De bodem heeft misschien aandacht nodig maar de rest van de estate is een zeer leuk ding.

RE: Van of Estate

Dennis schreef:
[..] Estates worden steeds zeldzamer en de prijzen zullen dus ook navenant zijn in de toekomst. Dennis




Zou je denken? Ik weet er nog steeds 2 te staan anders.

http://www.minisevenclub.nl/index.php?c ... ghlight%3D

RE: Van of Estate

Je mag best bumpen hoor, henkmarius. Zolang je het niet ider uur doet (max 1 keer per 24 uur).

RE: Van of Estate

weet ik maar de auto's zijn (nog)niet van mij. Ik wil ze wel graag verkopen om mijn nichtje een plezier te doen. Aan de andere kant wil ik ze wel lekker laten staan, kan ik ze zelf ophalen als ik er ruimte voor heb. Vind het dus wel prima zo.

default

RE: Van of Estate

Ik wil zonder dat het een hetse gaat worden even een reactie geven op het verhaal van Chrizz.

De meeste minirijders/sleutelaars/garageshouders kennen elkaar en berichten zoals ik hierboven beschreven heb zijn eerder van mond tot mond gegaan voordat ik uberhaubt met mijn ogen kan knipperen.

Even voor de duidelijkheid:
De garagehouder bij wie de Estate stond heeft absoluut niets met deze zaak te maken. Vanochtend heb ik een gesprek gehad met hem waarin ik hem vertelde dat bovenstaand bericht een reactie was van mijn boosheid danwel terleurstelling. (ben soms erg direkt)

Ik begreep uit zijn verhaal dat de verkoper zelf aardig beduusd was van mijn verhaal. (afgelopen weekend) Had hij dit geweten dan was het absoluut niet zijn bedoeling geweest om de Estate te verkopen in deze staat. En ik moet toegeven dat ik dit nu wel geloof, gezien de reactie.

Ik vind het daarom heel flauw dat je je zo over het internet laat kennen door de schuld van de Estate af te schuiven op de verkoper.




Achteraf gezien moet ik toegeven dat je deels gelijk heb Chrizz, maar je moet begrijpen dat ik, zoals eerder opmerkte, op dat moment erg teleurgesteld was.
Misschien had ik het voorgaande bericht er niet op moeten zetten, maar daar schieten we nu niets mee op.
Ik snap dat de verkoper na aanleiding van mijn verhaal boos is, maar nogmaals, begrijp mijn kant van het verhaal ook.

Gezien het telefoongesprek van vandaag, ben ik van mening dat wij beiden (verkoper en ik)fouten hebben gemaakt en er hopelijk wat van geleerd hebben.
Een volgende keer passen we beter op.


Wat ik nog wel even kwijt wil is dat ik de eerste keer niet met een minikenner, maar met mijn vrouw ben geweest en een paar dagen later met een maatje van mij welk ook in een Mini rijd.

Ik hoop dat er nu wat duidelijkheid is en dat hiermee de zaak is afgedaan.

grttzz Martin

RE: Van of Estate

Het zijn gewoon praktische mini's met redelijk wat ruimte ten opzichte van een normale mini. En als je toch mini wilt rijden en ruimte wil en meer dan 1 persoon wilt meenemen kom je vanzelf bij een Estate uit. Ik rijd nu nog metro maar ben zo gewend om spullen achterin te gooien dat ik bij een Estate uit kwam.

Een beetje redelijke Estate kost toch al snel tussen de 1500 en 2000 euro denk ik en dan heb je verder niet veel bijzonders.

Je hebt het over restauratie objecten....maar wat moet er dan zoal aan gebeuren en wat kosten ze?

Dennis

RE: Van of Estate

Beste Martin, Ik heb het tel.gesprek van vanmorgen ook gehoord. Sorry dat ik zo van wal stak maar boze briefen kunnen verkeerd aankomen. |:( Mijn reactie was niet omdat ik je niet begreep, maar meer van, als je aan mijn familie/vrienden komt, kom je ook aan mij.

martin schreef:
Wat ik nog wel even kwijt wil is dat ik de eerste keer niet met een minikenner, maar met mijn vrouw ben geweest en een paar dagen later met een maatje van mij welk ook in een Mini rijd



Sorry voor de verkeerde info. Ik had het zo begrepen van de verkoper. foutje O:)

Ik vind het fijn dat alles weer goed is gekomen. :D

eind goed, al goed!

:D En we reden nog lang en gelukkig mini........ ;) :D
groetjes
Chrizz

Sterkte met Taksi, Wie weet is er iemand die dit leest en zin en tijd heeft om voor niet al te veel, je helpt m weer op de weg te krijgen.
default

RE: Van of Estate

Chrizz schreef:
Wie weet is er iemand die dit leest en zin en tijd heeft om voor niet al te veel, je helpt m weer op de weg te krijgen.




We hebben de afgelopen dagen er nog eens goed over nagedacht en het een en ander overwogen.

Uiteindelijk hebben we een besluit genomen. :?

Na de zomer gaat de slijptol er in. :(
De neus gaat er in het geheel af. :o
De rest wordt geheel gestript. :x
Ik ga op zoek naar een Clubmanneus en laat dan het geheel restaureren. :+)
Waarschijnlijk gaat mij dit een hoop geld kosten, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om de Vanstate weg te doen. :'(

grrttzz Martin