Verzekering voor mini uit 1997

RE: Verzekering voor mini uit 1997

Hey mensen even een vraaggie hé?

Geen idee of er al een topic is waar dit staat maar hij heeft ff geen zin bij mij..

Een mini uit 97 met alles erop en d'r aan.. moet je all risk verzekeren hé?

maar waar? want als ik bij centraal beheer kijk ben ik 150 euro per maand kwijt! DAS VEELLL!!!

En bij minicentre zie ik alleen wa en casco staan..

Wie kent mij ff helpen?

groetjes nancy

Hoi Nancy,
ter vergelijking, mijn mini cooper is van `98
en ik verzeker hem via mijn werkgever Randstad all risk voor 615 euro`s per jaar ik heb 45% korting trede 7.
dit is inclusief extra inzittende verzekering.
Dit is natuurlijk wel een wagenpark verzekering, maar alvast iets om mee te vergelijken.
groetjes,
Eric (strinnie 8) )

Er is inderdaad al heel wat over gezegd:

link
link

Zomaar 2 dingen die ik vind bij zoeken op verzeker*

nou wij hebbeb de all risk bij de ohra voor 39 eurotjes (maar ja we hebben dan ook de volle procentuele korting!)

blijft altijd een moeilijke discussie. zowiezo zijn de volgende factoren belangrijk bij de afweging van een verzekering:

• gaan voor WA / WA - gedeeltelijke casco / All risk
• taxatie waarde van voertuig bij ged. casco en all risk
• leeftijd regelmatige bestuurder(-ster)
• aantal schade vrije jaren
• woonplaats van regelmatige bestuurder(-ster)

een collectieve verzekering van de mouse village (mini centre huissen) is redelijk goedkoop. echter je bouwt geen no-claim korting op. in mijn geval wel gunstig want ik heb nogal wat schades gehad de laatste tijd.
ik betaal voor mijn pickup ongeveer 300 euro op jaarbasis voor all risk (incl. rechtsbijstand en medische hulp) met taxatie op 9000 euro.

probeer eens bij je werkgever na te vragen of zij ook een collectieve verzekering aanbieden.

~jw~

;) aloha, ik heb mijn minitje bij centraal beheer verzekerd, die zou je eens kunnen proberen. bij mij kost het € 45, wa beperkt casco met extra de lak en rechtsbijstand, inzittenden suc6 ;)

Vermeld er ook ff bij of dit per jaar is of per maand.

Er ook nog eens een heel groot verschil tussen een autoverzekering voor dagelijks vervoer. En een oldtimer die je als 3de of 4de auto hebt.

Frans

je leeftijd, of je een beginnende rijder bent, enz. heeft allemaal invloed.

En een oldtimer die je als 3de of 4de auto hebt.

Een mini uit 97 met alles erop en d'r aan..

:O

oja, een mini uit 97 hoef je niet all risk te verzekeren. als je zelf voor WA kiest zal geen verzekeringsmaatschappij daar moeilijk over doen.
Het zal eerder anderom zijn. Ze zullen je eerder adviseren om een WA of WA+ af te sluiten en liever geen All Risk.

grtzz Martin

Ik heb ook een WA beperkt casco voor mijn mini uit 1998 die toch nog op een krappe 700 euro per jaar uit komt, voornamelijk omdat ik 20 jaar ben en de auto en verzekering op mijn naam staan. Buiten dat het niet mag om hem op een ander (bijvoorbeeld een ouder) z'n naam te zetten, vind ik het zelf ook niet handig. Als hij namelijk op de naam van bijv. je vader staat, dan bouw je zelf ook geen schadevrije jaren op. Je zal toch eens die 'hoge' verzekering moeten gaan betalen, dus dan nu maar gelijk.

185 euri per jaar voor een mini uit 1996, Wa+casco+inzittenverzekering. Ben zelf 23 dus zit nog in de risicogroep.Heb wel al 45% no claim.

Volgens mij moet je gewoon rond bellen, vragen hoe duur het is om je mini te verzekeren! Er zitten soms grote verschillen tussen!

Er zijn goede sites waar je gewoon online verzekeringen kan vergelijken.
Kijk maar eens op link onder vergelijken :)

[hmm... kom er net achter dat ik m'n mini voor 50 euro minder maar voor de rest hetzelfde kan verzekering bij een andere verzekering...]

Mini Martin schreef:
je leeftijd, of je een beginnende rijder bent, enz. heeft allemaal invloed.

En een oldtimer die je als 3de of 4de auto hebt.

Een mini uit 97 met alles erop en d'r aan..

:O

Wat te snel gelezen :P (dacht '79 gelezen te hebben)

nou ik ben dus zelf 20 jaar.. en rij nu al 2 jaar schade vrij..

maar dan ben ik ook nog is een risicogeval.. en ik woon in amsterdam...

Maar goed... :?

:P het komt bij mij uit op € 540 per jaar en dat is trede 5 mijn leeftijd is 27 dus dan valt het nog mee.
daarbij zit dan lak, rechtbijstand en inzittende verzekering. en dan de rest natuurlijk
greetz

nou ik heb dus een goedkope gevonden met no claim garantie.

Bij Sterpolis voor een mini uit 1997 all risk.. € 110 per maand.

Nou is mijn vraag zit er iemand hier aangesloten bij sterpolis??

Yep ik. Hoe krijg je dat voor elkaar? 110 euro allrisk?

Laatst was er bij het consumentprogramma Radar een item over autoverzekeringen. Hierbij kon je je huidige autoverzekering vergelijken met andere aanbieders. Veel mensen konden vele honderden Euro's per jaar besparen. Misschien jij ook wel :)

Autohulp

Ik kan via mijn werk bij Centraal beheer korting krijgen
Alleen is het zo jammer dat ik niet online een offerte aan kan vragen! (Gaat namelijk maar tot 1976...maar in dat geval zou ik 39 euro per maand kwijt zijn voor All-risk :x )