Beetje afhankelijk of je met bak en kop koopt (en koppeling, carter ontluchting, enz). Maar hier kun je ze wel voor 100/150 euro kopen. De staat is natuurlijk vaak onbekent. Zelf vorrig jaar een 1300 gekocht voor 125 euro (dacht ik) staat onbekent met kop, zonder bak. Maar aangezien ik er niet dagelijks in rij was de betrouwbaarheid niet zeer belangrijk. [size=50:2kknnxy1]Moest er een hebben om naar IMM te gaan[/size:2kknnxy1]
- Login of registreer om te reageren
RE: Wat kost een 1275 ongeveer?
Ingediend door Tefflar op do, 26-03-2009 14:03
Hallo allemaal,
Ik was eens aan het kijken wat een 1275 blok moest kosten en kwam bij ze bij marktplaats voor € 225,- tot €500,- tegen.
Ik moet zeggen dat ik die er niet uit vond zien: afgebroken bougies, geplette olieleiding en helemaal bruin van de roest.
(Ik ben van mening dat een blok wat niet al jaren (buiten?) ligt niet zo erg roestig kan zijn vanwege de vettigheid).
Anyway, ik zie regelmatig leden onderdelen van elkaar kopen en vroeg me dan ook af wat "hier" een gangbare prijs is voor zo'n blok.
(En wat hier dan zo al nog aan moet gebeuren, qua kosten).
Ik begrijp best dat dit geen makkelijke vraag is om te beantwoorden maar bij voorbaat dank voor degene die dit zal proberen