heel simpel, ik zou het ff bewaren...
jij gaat een mini kopen, ookal heeft hij een jaar apk, dan nog kan je binnen een maand alweer iets tegenkomen wat gemaakt moet worden...
natuurlijk is een mpi interieur erg mooi, of dikke velgen of weet ik wat voor uitlaat, maar stuurkogels zorgen dat je veel fijner rijd, je remmen zijn erg belangrijk en blokken vervangen is vaak nodig ondanks verse apk...
om maar te zwijgen over rotte plekken, koop wat bussen tectyl en huur een brugje bij een doe0het-zelf garage en begin lekker te smeren...
het geld hoeft natuurlijk niet in 1 keer op, plus dat je denk ik moet kijken wat bij jou en je mini past. er is heel veel te koop voor kleine en grote prijzen, wat op de ene mini mooi is, staat op een andere helemaal niet.
kijk eens in wat showcases, er is ook een topic waar iedereen zijn droommini kan omschrijven, misschien pik je daar wat ideetjes op..
- Login of registreer om te reageren
RE: Wat te doen met 1000 Euro aan poen?
Ingediend door mini2000 op do, 13-01-2011 08:47
Wellicht een leuk idee voor dit forum? Stel je zou 1000 euro aan je mini mogen uitgeven, waaraan en waarom zou je dat doen? Een foto van je mini of van de artikelen toevoegen maakt het alleen maar leuker!
Ben benieuwd!
Groet,
Michiel