De 1300 metro is het simpelste in te bouwen. De turbo kost meer moeite, dan heb ik zoiets van: als je toch bezig bent dan direct maar de Honda erin.
Dennis
- Login of registreer om te reageren
De 1300 metro is het simpelste in te bouwen. De turbo kost meer moeite, dan heb ik zoiets van: als je toch bezig bent dan direct maar de Honda erin.
Dennis
Ingediend door Theo van den Bogaard op za, 19-05-2012 20:39
KISS
Keep it simple ....
Metro
Groetjes,
Theo van den Bogaard
Ingediend door tjuupje op zo, 29-07-2012 11:58
voor het simpelste hoef ik het niet te doen
het word tog maar een mini om mee naar treffens of metings te gaan
of om het kort te zeggen
een mini voor de zondag !!!!!!
Ingediend door streetscreamer op do, 02-08-2012 00:01
maak je de auto voor jezelf of voor een ander?
Geniet er potverdrie toch zelf van, of ben je bang voor minachtende blikken tijdens een meeting? Dhuhuhuhh....
Ga voor een pittige technische uitdaging die je aan kan, desnoods met welwillende hulp via bijvoorbeeld dit forum. Mogelijk is dat niet de non-plus-ultra VTEC conversie, maar goed dan hou je wel wat centjes over voor een summercourse Nederlands
Nog beter verkoop sperix de turbo geef mij de 1300 en hup bouw de honda in je mini! succes
RE: wat voor een moter leg ik er in ik heb 3 opsies
Ingediend door tjuupje op do, 17-05-2012 09:46
hallo mensen
ik heb een groot luukse probleem
ik ben me een nieuwe mini ant bouwen zo hoe ik denk dat ik hem wil hebben ben ik hem ook ant maken en ant kleuren
ik heb er een stale flipfront er op gezet wat naar voren open gaat zo heb ik ook veel plaats om aan de moter te werken !!
nu komt mn vraag ik heb 3 motoren voor er in te plaatsen
1 maal 1300 sandaart metro
1 maal 1300 turbo
1 maal honda blok
ik wil de auto alleen maar gaan gebruiken als zondagse auto b v b meting of een treffen of zo
wie geeft me eens een goeie raad of hint
groette tjuupje