Kruimelpad
aantal KW voor 1300cc
RE: aantal KW voor 1300cc
Ingediend door minicox op di, 10-01-2006 17:28
thanks!! nu kan ik morgen is naar de verzekering stappen zi
heb je soms ook een idee wat zo een mini aan taksen kost? zal wel niet echt veel zijn denk ik hé?
kzie(alsk me niet vergis) dat je zelf ook een britisch open hebt.
zit met het volgende probleem waar ik niet direct raad mee weet. het dakje opent niet meer. vorige eigenaar had er problemen mee en zen garagist had hem verteld om het gewoon dicht te laten.(is dus al meer als een jaar gesloten)
wat doe ik best alvorens het proberen openen met de elektrische knop? kan dit manueel geopent worden zonder enige beschadigingen ten gevolge ervan?
alle tips zijn welkom!!zou zonde zijn moest dit dakje gesloten blijven...
mvg
mc
- Login of registreer om te reageren
Ingediend door stan op di, 10-01-2006 17:37
Waarschijnlijk zekering gesprongen.
Je moet eens kijken onder de moterkap tegen het schutbord zitten zwevende zekeringen, daar is een wit kabeltje bij met een stickertje op.
Daartussen zit de zekering van je dakje, die ff vervangen en ik denk wel dat je dakje dan terug werkt.
Zit net achter je carb. (niet het doosje met zekeringen links)
en de prijs van de taks weet ik niet vanbuiten meer,
maar inderdaad niet veel
Ingediend door minicox op di, 10-01-2006 17:44
thanks voor de snelle reactie!!
heb hier juist jouw topic eens doorgelezen van toen jij problemen had met je schuifdak. ga er dit weekend eens proberen naar te kijken (als ik tijd heb, want zit nog in examens.. ) nuja
ik hou jullie wel op de hoogte!!
mc.
Ingediend door minicox op di, 10-01-2006 17:03
Hey!
heb me net een Britisch open (mini rover) gekocht van '93. nu wil ik die gaan verzekeren maar weet het juiste aantal KW/pk niet..
kan iemand me hiervoor helpen?
het is een 1300cc met carburator.
alvast bedankt!!
mvg.
mc