bij jou mini is het niet zo heel makkelijk gedaan, je hebt inderdaad iets van een draadboom nodig, dat is nog zelf te maken...
maar vooral een schakelmechanisme met achteruitrij-schakelaar en dat is ff een klusje om die erin te zetten...
je kan natuurlijk voor 11 maanden een handschakelaartje maken en die voor de apk eraf halen...
moet je alleen goed aanwennen dat je hem niet aan laat staan als je vooruit gaat...
- Login of registreer om te reageren
RE: Achteruitrijlicht Mini 1979
Ingediend door a.p.troost op do, 08-01-2009 10:54
Goedemorgen,
Op mijn mini uit 1979 (850, trommels voor, geen buitenscharnieren, draairuiten voor, mk3?) zitten geen achteruitrijlichten, maar aangezien ik altijd achteruit moet rijden in mooie donkere straatjes en parkeerplaatsen stoor ik me daar dood aan, en zou dus graag een achteruitrijlicht willen monteren. Is dat een mogelijkheid bij mijn compleet standaard 850'er? Via de search kon ik alleen vinden dat er loszittende draadjes bij de versnellingsbak moesten zitten, maar ook de draadboom loopt daar ergens. Een achteruitrijlamp op een schakelaar is geen mogelijkheid ivm APK. Weet iemand hier wat van?
mvg,
Arjen-Pieter