Advies en tips van mini-bedrijven.

RE: Advies en tips van mini-bedrijven.

Wat te doen voor een betrouwbare motor met veel Uhmf.
Ziehier het antwoord van W&P (met goedvinden van W&P).
In order to acheive the 100bhp our engines have the following spec:
*1380cc
*Balanced Crankshaft and Flywheel
*WP Stage 3 Cylinder Head
*Full Roller Rockers
*Fast Road Camshaft
*Aldon Distributor
*Twin 1.5 inch Carbs
If you require any additional info please do not hesitate in asking.
Regards
Mike
WP
Greetz , Jeroen2 ;)

RE: Advies en tips van mini-bedrijven.

Ziehier de prijzen voor mini blokken.
1 Cilinderkop tot max. 1.5mm vlakken E72.50
1 Cilinderkop in/uitlaat vlakken E35.00
1 Klepzitting fraisen + schuren E5.05
1 Klepgeleider pasruimen en plaatsen E9.70
4 cilinders opboren en ruimen en honen E185.00
Bedragen excl. BTW
Greetz , Jeroen2 :D

RE: Advies en tips van mini-bedrijven.

Wel ff nieuwe zuigers bestellen als je laat honen, en das geen goedkoop grapje :(

RE: Advies en tips van mini-bedrijven.

Ik ben er mee bezig , prijsopgaven e.d.
Greetz , Jeroen2 ;)

RE: Advies en tips van mini-bedrijven.

En ben je er al uit wat dat totaal gaat kosten? Vergeet ook de kosten niet voor het laten afstellen op de dyno.
Ik schat dat je toch wel minstens 3500 Euro kwijt bent, tenzij je een boel zelf doet.

RE: Advies en tips van mini-bedrijven.

Tot op heden :
pakkingsets , versnellingsbak aanpassing , SPI-blok , SPI-kop , W&P rvs uitlaat , verf en nog wat klein spul 800 Euro.
Nu moet ik de kleppen (rimflo maak ik zelf) , tuimelaars , zuigers , ringen , lagers motor , 286 nokkenas en nog wat klein spul nog "krijgen".
Ik dacht zelf 1500 Euro totaal!!
Al het machinen doe ik zelf , check de topics!!
Greetz , Jeroen2 :D