AUF201 fuelpump

RE: AUF201 fuelpump

Hi, ben op zoek naar een nieuwe of 2e hands SU fuelpump model AUF201 (voor m'n 1974 Innocenti Cooper), heb op de site van AngloParts alleen een vervanger gevonden (AUF214) maar deze heeft 3 nozzles en de AUF201 heeft er maar 2 (in en uit), denk niet dat de 3e nozzle af te doppen valt...
Sinds de Inno voor 10 maart APK gekeurd moet zijn, gaarne snel uitsluitsel als je zo'n pomp nog hebt liggen. Thanks

Ik heb nog een nieuwe AUF214 liggen voor 120 Euro excl verzending. Die heeft twee aansluitingen voor de benzine (in en uit). Er zitten ook twee kleine ontluchtings openingen op maar die hoeven niet te worden aangesloten. AUF201 is niet meer te krijgen. Wellicht dat de contact puntjes voor de AUF214 wel in de AUF201 passen.

Mini4Ever schreef:
Ik heb nog een nieuwe AUF214 liggen voor 120 Euro excl verzending. Die heeft twee aansluitingen voor de benzine (in en uit). Er zitten ook twee kleine ontluchtings openingen op maar die hoeven niet te worden aangesloten. AUF201 is niet meer te krijgen. Wellicht dat de contact puntjes voor de AUF214 wel in de AUF201 passen.

Hi, ik had geen idee hoe ik bericht moest beantwoorden, dus heb ik een prive bericht gestuurd, heb je die ontvangen??
Rob

Ja hoor, en je heb ook al weer een bericht terug gehad.