hum.. vreemd...
Lijkt of hij ergens een dikke kortsluiting heeft? De opgeladen accu erop, starten en lopen. ik zoeken naar de spanningsmeter, na en tijdje valt de mini zomaar uit! De accu gaf vtoen nog 9,4 volt! hieruit kan ik concluderen dat tijdens stationaird draaien met lichten aan wel, de accu leeg getrokken wordt. Maar dan nog vreemd dat hij ook zomaar uitvalt en dan niet meer dan 9,4 volt over heeft.
Waar moet ik zoeken? de haynes en werkplaatsboeken die ik heb gaan niet/amper over SPI mini's
Groeten,
Taeke
- Login of registreer om te reageren
RE: Balmoral start niet, wat is er loos?
Ingediend door Kim op za, 23-10-2004 19:03
Vanmiddag wilde ik de Balmoral starten maar dat lukte dus niet. En dat terwijl ik gisteren heerlijk de gehele dag gereden heb...
) naar aan het kijken, hopelijk kan hij iets vinden.... Maar ja, het is ook zijn eerste injectie mini...
Geprobeerd te starten met behulp van een grote diesel. Dit lukte pas na een lange tijd en toen we de startkabel eraf haalde en 1 pool los ging, viel hij weer uit...
Natuurlijk niet opgegeven en opnieuw aan de slag gegaan met de grote diesel. Na een nog langere tijd lukte dit, de pool bleef zitten en iedereen was blij. Maar binnen een minuut had mijn mini de accu alweer leeg getrokken en viel hij uit. Daarna is het niet meer gelukt om hem te starten...
Gisteravond viel me trouwens op dat bij het starten het rode "accu"-lampje niet ging branden bij het omdraaien van het contact. Ook vandaag lukte dat niet...
Verder moet ik nog erg wennen aan een startonderbreker... Gisteravond starte ie niet omdat ik vergeten was de startonderbreker uit te schakelen en vanmiddag ging vaak de startonderbreker niet uit... (Hoe kan dat?)
Wat is hier aan de hand en wie kan me helpen met een oplossing?
Een vriend van me dacht dat het lampje in het dashboard van de accu kapot is en dat het kleine lampje alles leeg trekt... Taeke is er nu (na een dag hard werken, de schat