mogelijk dat het kan maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen.pas op met allerhande probeersels met bandelichters en koevoeten .als de zaak uit elkaar springt komen er behoorlijke krachten vrij.een veertrekker is zelf gemakkelijk te maken .neem een stukje(ijzeren) gaspijp onder las je een plaatje ijzer van een halve centimeter dik wat groot genoeg is om ruim over het gat van de torenbout te gaan.boven las je een plaatje van dezelfde dikte .in het midden van de plaatjes een gat van 15 mm een draadeinde van 14 mm en een moer en 2 ringen onder de moeren je hebt een trekker voor de veerbollen vielig in te trekken .kopen kan ook zo duur zijn ze niet nou ja ongeveer 30 euro.wat de ringetjes betreft is het zeker vielig als je maar ringen pak die goed passen .rover deed het zelf ook in het begin toen ze overgingen van 10 naar 12 inc wielen
- Login of registreer om te reageren
RE: bovenste draagarm
Ingediend door snarfvz op za, 27-08-2005 22:06
Hoi Allemaal,
Ik wil binnenkort weer wat aan mijn mini gaan doen.
Ik heb nog steeds de voorste wielophanging uit elkaar liggen, en ik wil het binnenkort weer in elkaar zetten.
De knuckle-joints heb ik vervangen, maar nu moeten de boveste draagarmen weer op hun plek, ik verhoog de ophanging met wat ringen tussen de trompet en knuckle-joint (omdat ik geen geld heb voor een hi-lowset, en ik heb hem toch alleen dat die aan de voorkant wat laag ligt).
Maar hoe kan ik de de bovenste draagarmen en veerbollen, trompetten op de juiste plek krijgen zonder een veerbolcompressor te gebruiken, ik heb van iemand gehoord, dat dat mogelijk is zonder veerbolcompressor, maar hoe
Off-topic: heeft iemand misschien nog een set (alleen voor is voldoende) hilowset (want ik heb gehoord dat het eigenlijk niet zo veilig is met die ringetjes