Brandstofpomp van 998cc

RE: Brandstofpomp van 998cc

Is de brandstofpomp van een 998 hetzelfde als van een 1275 innocenti? Mocht deze niet hetzelfde zijn kan ik dan een elektrische brandstofpomp gebruiken in combinatie met een HIFF 44? En welke adviseren jullie dan?

Je kan gewoon de brandstofpomp van de 998 gebruiken voor de Hiff44 op je 1275. Hij verpompt meer dan je denkt ! ;) Levert voldoende tot vermogens rond de 100PK

Kijk dat komt mooi uit. Scheelt weer een paar centen :9 Mijn 1330 zal de 100 pk toch niet halen. Hopelijk tussen de 90 en 95 pk.

Altijd hopen op het beste, trouwens je merkt het pas echt als je een tijd volgas rijd 8) Hou er wel rekening mee dat de slag van de pomp word geregeld door je nokkenas en er de mogelijkheid bestaat dat de arm van de pomp kan breken. Niet waarschijnlijk maar niet onmogelijk.

Bedankt voor de tip. Wat verwacht jij dan voor vermogen uit een gereviseerde innocenti 1330, Kent 266 nokkenas, AE hoge compressie zuigers, geflowde cilinderkop met grote in (37mm) en uitlaatkleppen.

Ik denk een dat ongeveer 80pk aan de krukas mogelijk moet zijn met een goed afgestelde motor.

Dennis