Cilinderkop - kleppen verbrand

default

RE: Cilinderkop - kleppen verbrand

Momenteel kamp ik met een lekke koppakking, bij het vlakken heb ik gevraagd of het bedrijf dat doet voor mij ook even de klepseals kan vervangen. Vervolgens krijg ik het bericht dat de kleppen ingevreten zijn en de inlaatpoorten slecht zijn. Het fijne weet ik er niet van maar wat is het beste? Een nieuwe kop of nieuwe kleppen?

Het gaat om een Mini 1000 HL uit 1982.

RE: Cilinderkop - kleppen verbrand

vragen hoe de zittingen zijn (bagger waarschijnlijk)

en gewoon nieuwe kleppen en zittingen laten slijpen

vraag ook hoe je klepgelijders er aan toe zijn mischien dat die ook moeten (met nieuwe kleppen vaak aan te raden)

of in de markt sectie of op marktplaats opzoek gaan naar een goed kopje

default

RE: Cilinderkop - kleppen verbrand

De zittingen zijn ook bagger inderdaad, maargoed opnieuw laten slijpen kost mij 120 euro. Daar kan ik volgens mij net zo goed een nieuwe kop voor zoeken?

default

RE: Cilinderkop - kleppen verbrand

Wat zouden jullie aanraden, een nieuwe kop zoeken of deze laten reviseren? Ik heb ook niet de know how om erachter te komen of het blok verder wel in goede staat is. Zometeen is de rest ook bagger!

RE: Cilinderkop - kleppen verbrand

In deze advertentie staat een loodvrije kop voor 20 euro.

http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... sc&start=0

Dennis

default

RE: Cilinderkop - kleppen verbrand

Dat ik daar niet gekeken heb, hardstikke bedankt!