Yep , dit is idd je verwarming van je spruitstuk.
Zorg 1st dat je uitlaat en motor tastbaar zijn want je moet met je hand en pols onder je spruitstuk proberen te komen , dan voel je precies recht onder je ejector.spruitstuk een steek-stekkertje , dat is 'm!!
Daar moet deze op!!
Als je koud start loopt hij zeker shit ..... totdat de koelwatermeter net begint op te lopen .... dat is het symptoom!!
Als hij dus warmer is dan 50 graad C loopt hij zowiezo goed want dan word deze plaat ook niet meer verwarmt!!
Greetz , Jeroen2
P.S.1 Heb je kolenschoppen en/of dikke polsen kan je beter linksvoor het spruitstuk ff wat aan de kant duwen en/of wegslopen zodat je er beter bij kan!!
P.S.2 wel 'n STD uitlaatje hoor , LCB-tje is toch wel lekker hoor!!
- Login of registreer om te reageren
RE: de losse draadjes van een SPI
Ingediend door Fazerray op vr, 31-12-2004 19:36
Jawel, zoals menig SPI rijder wel zal weten, zitten er nogal wat losse draadjes in de motorruimte.
Zo ben ik er vadaag weer een tegengekomen en wel de volgende;
Zoals jullie zien, is het een bruine draad die onder mijn inlaatspruitstuk hangt.
Ik heb wel eens gehoord ( dank je, Jeroen) dat er een verwarmingselement zit in dat spruitstuk.
Zou dit de stroomtoevoer kunnen zijn?
Weet iemand waar de aansluiting dan zit op het spruitstuk?
Of zwam ik hier maar wat uit mijn nek, en is het weer een draad zonder functie?