Fill me in: wat zijn gardeboux? Zijschermen?
Iig, die gleuf die er normaal inzit is niet om het regenwater weg te laten, maar om water op te laten hopen zodat het gaat roesten :)" title="Evil" />
Beter dat de "carrosier " Dat dicht heeft gemaakt. Het front beweegt altijd wel een eetje tov de rest van de auto, maar tin/lood blijft redelijk flexibel en gedraagt zich op die plek beter dan plamuur. Ik zou de beste kerel eerder een lintje geven dan boos op hem worden...
- Login of registreer om te reageren
RE: Dichtgelasde Carroserie aan Gardeboux: erg of niet?
Ingediend door Fastastic op zo, 01-10-2006 12:42
Hallo
Mijn mini van 79 is onlangs volledig gerestaureerd.
Dus de fron (snor en twee gardeboux) zijn bij een carrossier gepuntlast op de rest.
Nu, de twee gardeboux, daartussen is een split openinge gelaten (daar waar het deel met ruitenwisseres begint. De paravaan?? Dus de gardeboux moeten een kleine opening daartussen laten zodat het regenwater weg kan vloeien. Nu heeft de carrossier dat volledig dichtgelast met Tin. Hij zei dat dat geen kwaad kon. Maar alle ietwat Mini kenners zeggen dat dat mss kan scheuren. Is dat zo? En als, moet dan de twee volledige gardeboux eraf geslepen worden? Of valt dat zo op te lossen?
ik hoop dat jullie raad weten.
mvg
dus daar dat hoekje links aan de motorkap, waar het a paneel en dat deel met de ruitenwissers is. Dus gewoon bovenaan de motorkap. links en recht.[/img]