Upje, en nog 2 vragen:
Ik heb een nieuwe koppelingscilinder gemonteerd omdat de oude lekte en niet werkte.
Maar ik krijg de nieuwe ook niet op druk, en bij volledig uitstaan van de cilinder, staat de koppelingsbeugel tegen de aanslag. Hoe kan dit?
Vraag 2: Ik heb een nieuwe rotor gemonteerd, de bobine geeft wel stroom aan, maar zodra ik op de verdelerkap stroom probeer te meten, komt hier 0,0 uit. Waar kan dit aan liggen?
Opgelost
- Login of registreer om te reageren
RE: Diverse vragen over Mini 1000 uit 1982
Ingediend door Minicrosser op di, 14-10-2014 22:32
Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels druk bezig met de Mini 1000 crossauto.
Ik heb een lijstje gemaakt met vragen die mij de laatste tijd bezig houden.
Aan de verdeler zit een vacuumslang, waar hoort het andere uiteinde aan te zitten? Opgelost
Zit er aan de auto ergens een koelvloeistofaftapplug?
Beantwoord
Zit er toevallig een benzinepompje in de tank? Zoja, waar?
Beantwoord
Omdat ik voor de cross de meeste draden niet nodig heb, heb ik de oude kabelboom volledig verwijderd, en mijn eigen kabelboom ingebouwd. Hier heb ik ook nog een paar vragen over:
Heeft iemand een overzichtje van de draden aan de bobine/verdeler?
Opgelost
Naast de stroom op de bobine, zijn er verder, behalve de draden naar de startmotor nog draden noodzakelijk?
De dynamo, hoe sluit ik deze aan? Neem aan dat er ergens een spanningsregelaar zit?
Als je voor de auto staat, zit er rechts een blokje tegen de motorruimte, hier zitten allemaal bruine (+) draden aan. Heeft dit blokje nog een doel? Deze is namelijk gesneuveld..
Beantwoord
Mvgr,
Dave