drukverschilwaarschuwingsautomaat?

RE: drukverschilwaarschuwingsautomaat?

leuk scrabble woord trouwens

hoi allemaal , ik ben mijn remmen aan het ontluchten
ik kom er eigenlijk niet helemaal uit
als ik in de vraagbaak austin mini kijk staat er wel hoe ik de boel moet ontluchten met 1 waarschuwingsschakelaar maar dus niet met 2..
ik heb namelijk wss op mijn hoofdremcilinder zitten en 1 op de drukverschilwaarschuwingsautomaat.
moet ik ze nu allebeide losdraaien om te ontluchten?

moet namelijk nu een keer of 2 pompen om druk te krijgen.. dus zit nog ergens lucht in :?

en wat is in deze situatie de ontluchtingsvolgorde???
voor achter links rechts?
b.v.d.
vr grt erik.d (maivey)

RE: drukverschilwaarschuwingsautomaat?

hoe dat met die drukverschilautomaten zit weet ik niet, maar als je gaat ontluchten moet je officieel met de langste leiding beginnen.

RE: drukverschilwaarschuwingsautomaat?

Het eerste dien je na te gaan welk remsysteem je hebt. Heb je een voor/achter gescheiden remsysteem, of een diagonaal gescheiden remsysteem. Beide systemen moeten op een andere manier ontlucht worden.

Er is al veel over gesproken over het ontluchten, als je de zoek funktie gebruikt vind je het wel.

Als je twee keer moet pompen heb je waarschijnlijk er nog lucht in, ofwel kontroleer de afstelling van de remmen.