Alles wat met de injectie te maken heeft weg halen en in de prullebak gooien.
Carberateur met inlaat/uitlaat spruitstuk erop zetten.
Losse elektrische benzinepomp erbij plaatsen ergens.
Dan kun je gewoon de 1.0 boom gebruiken en klaar..kabels vast en rijden.
Wat je nu van plan bent is precies kontra van wat je zegt..weinig soldeerwerk..jaja van 2 kabelbomen hopen dat je er 1 kan maken..
Heb je ook aan de tank/benzinepomp/retour leiding gedacht om die van de spi te gebruiken?
Zo niet..nog meer succes gewenst..
Haynes manual. staan ook alle schema's in.
- Login of registreer om te reageren
RE: Dubbele kabels in kabelboom 1.0 i.c.m 1.3
Ingediend door Morten op di, 03-04-2012 09:29
Beste Forum gebruikers,
Ik ben momenteel bezig met een SPI swap in m'n van origine mini 1.0.
Echter zit ik met het probleem dat ik bijvoorbeeld 2x een dynamo stekker tegenkom in mijn motorruim.
Ik heb namelijk de kabelboom gedeelte van de ECU op het 1.3 blok laten zitten (zoals het hoort), maar daarbij wil ik graag de 1.0 boom gebruiken voor het gedeelte dat naar het interieur en de verlichting gaat etc.
Ik heb aardig wat gezocht en een paar vergelijkbare topics gevonden, maar ik kom er toch niet helemaal wijs uit.
De kabels die ik "dubbel" heb, welke moet ik gaan gebruiken (van de ecu boom of van het 1.0 gedeelte)? Of allebei?
De keuze om de 1.0 boom te gebruiken komt doordat de 1.3 boom (het gedeelte dat naar het interieur gaat) volledig was afgeknipt en dit kan me aardig wat soldeer werk besparen... het ecu gedeelte is gewoon intact.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
De foto's van de kabels die nog een plekje moeten krijgen, deze zijn dus "over" van de 1.0 boom:
http://i187.photobucket.com/albums/x299 ... 1056-1.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x299 ... 1107-1.jpg