Dyno uitdraai standaard 998cc

RE: Dyno uitdraai standaard 998cc

Wie zou mij aan het bovenstaande kunnen helpen. Het liefste zie ik een fabrikesuitdraai natuurlijk, maar anders is een dynoplot van bijvoorbeeld Speedcentre ook goed....

Evenetueel mag het ook geschreven staan, als er geen scanner voorhanden is. Dan wel graag in stappen van 250Rpm nauwkeurig, zodat ik ze kan verwerken in een grafiek. Als iemand me daaraan kan helpen heel graag....

Helemaal niemand die er eentje heeft van een standaard 1000?

Ik denk dat er niet veel mensen met een standaard mini naar speedcentre of zo gaan voor een dyno-run. Is toch echt meer iets voor getunede wagens.

Ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk. Je weet op zon moment wel zeker dat je mini gewoon perfect loopt als ie op de rollerbank is geweest....

Er zijn echt wel mensen die met een standaard 1000tje op de rollen zijn geweest... Bekijk maar de verslagen van de laatste dyno-dag van de MSCN.

Groeten Johan

Thanx voor de tip, zal eens kijken of er een uitdraai staat....

paneermeel schreef:
na 6 jaar rondtuffen weet ik nu eindelijk wat hij kan.

41,3 pk voor een standaard 1000cc uit 1990.
ik ben er blij mee. nu verder mijn kopje frezen en kijken wat het scheeld.

wat waren de eindscores?

Dus je zou hem ff een pm kunnen doen ;)

Groeten Johan

zal eens kijken waar ik hem heb liggen. maar we zijn net verhuisd dus kan ff duren, als ik hem al vind :x

de prestaties staan hierboven 8)

Yep, maar het gaat mij om puntsgewijs de verschillede meetpunten om de 250RPM. Maar kijk maar of je wat kan vinden....

In de Miniworld en Mini Magazine staan ook reglmatig verslagen van Dyno's met vaak genoeg een standaard 1000tje er bij. AL vraag ik me af of het geplaatste materiaal nauwkeurig genoeg is om af te lezen voor jouw doel.

Jawel hoor, geen enkel probleem. Wat betreft de minibladen: Klopt, maar daar staat ook alleen de topcijfers. Het gaat me om alles, dus het hele toerenbereik. Over niet al te lange tijd zal mijn blokje namelijk klaar zijn. Ik heb zelf gegevens van stage 1 van mijn blokje, en straks dus als ie af is wordt die ook opnieuw gemeten, maar ik zou ook graag de standaard specs willen hebben, zodat ik de 3 in een grafiek zou kunnen zetten om te laten zien wat het verschil heeft gemaakt. Ohja, en natuurlijk krijg je een eervolle vermelding voor het verstrekken van de gegevens op de site....