Hij moet gewoon passen.
Als je de moer er af gedraaid hebt (duhhh) zou je de splitter eventueel met een hamer op z'n plek kunnen meppen.
Als je de bout van de splitter aangedraaid hebt, blijft hij wel zitten. Hierna kun je hem aan gaan draaien...
Hierbij is de bekende quote dus van pas:
[i:1jtw9f33]If at first you don't succeed, get a bigger hammer.[/i:1jtw9f33]
- Login of registreer om te reageren
RE: Fuseekogelsplitter op onderste draagarm
Ingediend door Leroy op ma, 18-07-2011 20:30
Beste mede sleutelfans,
Ik heb ik het in mijn hoofd gehaald om mijn onderste draagarm te vervangen voor een setje met wat meer neg. camber. Ik had me (dacht ik) goed voorbereid door een fuseekogel splitter en alle onderdelen van tevoren in huis te halen totdat ik erachter kwam dat de splitter geen nut had. Ik had de verkeerde (goedkoopste flut model) gekocht die uit 1 onderdeel bestaat en alleen met een schroef zogenaamd het zaakje uit elkaar moet trekken.. Yeah right.
Na zo'n beetje 6 verschillende automaterialen zaken in de buurt te hebben afgestruind en daarbij wel 4x moeten uitleggen wat een fuseekogelsplitter is, heb ik nu deze weten te bemachtigen.
Alleen deze krijg ik dus niet geplaatst De klem past niet om de kogel heen en blijft daardoor niet zitten. Is het misschien een idee om de schijfrem te verwijderen zodat ik er beter bij kan? Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad? Ik kom er niet meer uit.. Al het gereedschap dat ik koop past/werkt niet
Tips!?