RE: gaatje in cilinderkop
Ingediend door Erik op zo, 26-03-2006 17:59
Heb je er ook een fotootje van?
Als het gat wat je bedoelt aan de bovenkant zit kan het een gat zijn voor een extra kopbout. Je hebt dan wellicht een zgn 11-bouts kop, met twee gaten meer dan een standaard 9-bouts kop. Als dit zo is moet er links van het kleppendeksel ook een loos gaatje zitten. Het zou dan een oude snelle cilinderkop kunnen zijn. Oude Cooper S-blokken hadden een kop met 11 gaten en een onderblok met ruimte voor 11 kopbouten, dit zou sterker moeten zijn en daardoor geen problemen moeten geven om (bij een hogere compressie??) meer vermogen te leveren.
Maar een fotootje zou het kunnen verduidelijken.
M vr gr,
Erik
- Login of registreer om te reageren
RE: gaatje in cilinderkop
Ingediend door mr. cooper op zo, 26-03-2006 16:49
ik heb in mijn cilinderkop een gaatje zitten,
tussen het kleppendeksel en het thermostaathuis.
weet iemand waar dit voor dient of wat er hier moet
op aangesloten worden? er zat nu een stopje in...
thnx
[size=75:29p1yrvh][Edit: Titel verduidelijkt-Demelza][/size:29p1yrvh]