Dat is een kastje waarin 4 relais zijn verwerkt;
- start relais
- benzinepomp relais
- hoofd relais
- inlaat verwarming relais.
Als een van deze relais kapot zijn, dan moet je (volgens Haynes) heel dat zwarte kastje vervangen.
Maar hoe weet je zo zeker dat het daaraan ligt?
Heb je een ander kastje erop gezet en deed hij het toen wel?
Is trouwens gelijk een goeie tip; koop een werkplaatshandboek.
Ik heb zelf ook een SPI en heb de Haynes Service en Repair Manual destijds gekocht.
Erg handig, al staat er niet zoveel over SPI`s in als je zou willen.
Succes!
- Login of registreer om te reageren
RE: het zwarte kastje
Ingediend door ramses op zo, 16-01-2005 19:20
ik heb een vraag of 2 . hoi ik heb een british open uit 1994 met een spi motor . nu heb ik het probleem dat hij soms niet niet wil starten en dat ligt aan het zwarte kastje boven de rembekrachtiger met 2 grote 4kante stekkers .nu is de vraag wat is dat voor een apparaat , en wat kosten ze bij aanschaf bvd ramses