Hydrolastic is anders dan Hydragas (zoals op de Metro/rover 100 e.d.) maar het principe is hetzelfde. De hydrolastic units zijn niet meer te krijgen heb ik begrepen .. het pijpwerk wel. Je kunt de hele boel ombouwen naar 'gewone' veerbollen maar dan heb je dus ook subframes nodig
(zie ook de betreffende stukjes in:
http://drcwww.uvt.nl/~bogaard/manual/re ... arsusp.htm )
HTH,
Theo van den Bogaard
- Login of registreer om te reageren
RE: hoe zit het met hydrolastick vering
Ingediend door jongkokkie op ma, 20-09-2004 08:40
Afgelopen zaterdag wezen kijken naar een clubman saloon uit 1972(die bij boss staat)
tot mijn verbazing zat er een nat subframe onder en dus zgn hydrolastick vering, mijn vraag is, hoe onderhoudsgevoelig is dit, ik heb er geen ervaring mee.
mijn oude trouwe rover 114 gti had dit ook maar wat kan of moet je er zelf aan doen, ?
Verder had ie een metro 1300 moter, misschien dat alles toen overgezet is, of was dat in die tijd standaard, ik dacht bij gewone minis niet ?