KIjk toch eerst nog even of ie goed ontlucht is. OOk kan het helpen dat niet alleen te doen met de nippel op de slave cilinder maar ook door de aansluiting van de leiding op de hoofdkoppelingscilinder los te draaien.
Ik zie even niet wat voor type koppeling erin zit. Maar als het oude type is (pre verto) dan moet je de slag van de koppelingsarm ook goed stellen, inclusief hoever deze de zuiger van de hulpcilinder mag terugdrukken. Als dit niet goed staat heb je al heel snel te weinig slag en zal je koppeling niet ontkoppelen
succes
- Login of registreer om te reageren
RE: Hoofdkoppelingscilinder
Ingediend door minimike op zo, 02-02-2014 21:35
Beste mini lovers,
Ik heb al gezocht in het forum over hoofdkoppelingscilinders.
Maar kon eigenlijk mijn vraag niet terug vinden hierin.
Het volgende.
Ik heb een nieuwe hoofdkoppelingscilinder aangeschaft bij ben van leeuwen.
Had deze al een hele hele tijd in huis en is gisteren gemonteerd.
Vandaag alles ontlucht en koppelen maar.
NIET DUS!!!!!!
Hij koppelt wel maar de hoofdcilinder stang(om het zo te noemen)word niet ver genoeg in gedrukt door het pedaal waardoor de hulpcilinder niet vergenoeg komt om te ontkoppelen.
Wat blijkt nu er schijnt dus wel degelijk een verschil te zitten in deze hoofdcilinders. Wat precies weet ik niet.
Maar morgen eerst mn oude hoofdcilinder terug zetten.
Heeft iemand een simpele oplossing om toch weer niet de oude terug te hoeven zetten of moet ik gewoon de cilinder ruilen bij ben.
Greetz michael