nog iets kan iemand mij vertellen waar de retoer benzine leiding op moet komen?
- Login of registreer om te reageren
nog iets kan iemand mij vertellen waar de retoer benzine leiding op moet komen?
Ingediend door (b)engeltje op ma, 02-02-2009 17:27
Heb je een foto van het blokje, zoals het er nu bij staat?? Dan kan iemand anders wel vertellen hoe alles erin hoort te zitten.
Daarnaast is het vermelden ven het type motor ook wel makkelijk. Een carburateur, Spi of Mpi. Een carb-mini heeft namelijk geen retourleiding.
Voor de oplettende kijker: hulp bij het in elkaar zetten van 1000 blokje
ik herhaal 1000 . Dus een carb. en dus geen retour leiding. Maar een foto van stand van zaken nu is idd wel handig.
de overloop behoord richting het koppelingshuis te gaan waar ie simpelweg gedumpt word...
wel grappig dat je een motor in elkaar klust en vraagt waar de ruitensproeier hoort, bij mijn weten hoort ie niet in of aan het blok vast te zitten...
zo ver was ik nou ook wel maar, hij doet het al bijna.
Als hij nu nog wilt aanslaan dan ben ik tevrede.
Ingediend door (b)engeltje op di, 03-02-2009 10:07
Met het afstellen en aanslaan kan iemand uit jou omgeving misschien helpen.
Je kunt in je profiel ook je woonomgeving aangeven. BV: Regio Amsterdam ofzo. Dat geeft vaak ook reacties van mensen die niet een half land verder wonen die eens komen kijken.
nou ik heb een paar foto's maar ik denk zelf dat het met de bobine heeft te maken. hij lekt wat benzine bij de carberateur dus dat kan nooit goed wezen hoe moet ik hier foto's uploaden?
daarvoor kan je gebruik maken van onder andere http://www.imageshack.us
hier kan je gratis pics uploaden. Als je dit hebt gedaan zie je een aantal linkjes voor fora
[code:1mgjyd5z][IMG]www.imageshack.us/fsfsd/fs[/img][/code:1mgjyd5z]
als je die link hier in een bericht plakt dan zie je de foto
Jaapio
oke ideaal
nou hier heb ik dan 2 foto's van me carberateur
hoop dat jullie er iets wijzer van worden.
Ingediend door (b)engeltje op di, 03-02-2009 15:42
Ik kan zo op de foto niet zien waar hij lekt. Onder de vlotterkamer of erboven??
verder heb ik de balle verstand van, maar je ziet naast de benzine slang zie je een leeg buisje daar komt benzine uit lopen na even starten.
Maar mijn vraag is hij voor de retoer want anders moet ik nieuwe benzine leiding halen.
Ingediend door (b)engeltje op di, 03-02-2009 16:03
Dat is de overloop. Dat daar benzine uit komt, wil zeggen dat je vlotterkamer vuil is van binnen. Ik zou je carb eens van het blok halen en helemaal schoon maken. Van binnen en van buiten.
Dat er geen slang op dat tuitje zit is niet zo erg.
Ingediend door Theo van den Bogaard op di, 03-02-2009 16:49
Dat er geen slang op dat tuitje zit is niet zo erg
.. ik zou er toch wel een slangetje op zetten .. bij een heet spruitstuk wil je geen overlopende benzine in buurt ..
Als de vlotternaald de boel niet afsluit blijft het lekken, dus check dat even .. ook de afstelling:
http://drcwww.uvt.nl/~bogaard/manual/fuel/floatlev.gif
HTH,
Theo van den Bogaard
bedankt nu weet ik wat ik morgen mag doen
op dat tuitje komt wel iets op laat hem wel ergens mooi naar toe lopen
is dat niet toevallig de overloop zelf waar de leiding op is aangesloten?
kleine oeps, maar dan verzuipt je blok enorm en kan ook benzine lekken.
ik heb geen idee omdat ik die leiding niet heb los gehaald die was al aangesloten.
maar weet je het zeker?
nee daarom het vraagteken.
ik heb het zelf een keer gedaan dus vandaar dat ik de suggestie gaf
RE: hulp bij het in elkaar zetten van 1000 blokje
Ingediend door kickenmini op ma, 02-02-2009 13:14
hallo,
ik heb een mini gekocht waar ze het blok wouden uit halen.
ik ben hem nu weer in elkaar aan het zetten maar weet niet precies meer hoe het moet, kan iemand toevallig een paar foto's sturen van het blok en graag de rechterkant want ik moet alleen nog het ruitensproeier en de benzine leidingen.
wacht op reactie alvast bedankt.
vr gr michiel