Info techniek Mayfair 1000 S6 bj. 1987???

RE: Info techniek Mayfair 1000 S6 bj. 1987???

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op het forum en nieuw op het gebied van de Mini. Ik heb een Mayfair ui '87 op het oog maar zou graag eens wat info willen hebben over de techniek van deze wagen. Zwakke en sterke punten, verbruik enz. Heel wat dus maar wil graag goed beslagen ten ijs komen als ik ergens aan begin.

Alvast bedankt voor jullie info

Ik zou eens beginnen met de FAQs op deze site:
Veelgestelde vragen (ook bovenaan het scherm te vinden).

Verder zijn er voor een Mayfair geen dingen anders of bijzonder t.o.v. andere Mini's.. Als je een Mini wil gaan aanschaffen zijn de aankooptips waarschijnlijk wel interessant voor je (ook te vinden via bovenstaande link).

Hoi,

Dank je maar dat had ik al gedaan en niet echt gevonden wat ik zocht maar ik zoek nog wel ff verder ;)

[size=75:23bxad1x][Edit: quote verwijderd - Eelke][/size:23bxad1x]

mijn ervaring is dat je hier door te lezen een heleboel kan leren ;) de verschillen tussen een mayfair en andere types zijn ook niet echt verbazingwekkend

kijk maar naar het aantal posts dat ik heb hier.

maar heb al een hoop geleerd, ik weet al waar ik aan ga beginnen tenminste :D kan niet snel genoeg zon wagentje kopen majah centen he ;)

Met de opmerking van Eelke en van ouwekwek dat een mayfair niet veel verschilt van andere mini's moet je idd genoeg op het forum kunnen vinden.

Om je op weg te helpen:
Verbruik: http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 2526#92526

Met zoeken kom je al een heel eind denk ik ;)

Thanx, had al het een en ander gevonden op het web ;)

[size=75:23rtrvvn][Edit: quote verwijderd - Eelke][/size:23rtrvvn]