RE: Kapote wiellagerschroefdraad& ophanging sub+draagarm
Ingediend door mini cooper rich op ma, 28-02-2005 22:57
1. dat wordt je as vervangen, heeft verder nix met je draagarm te maken.(die moet je trouwens wel losmaken als je je as eruit wilt halen)
greetzz rich
- Login of registreer om te reageren
RE: Kapote wiellagerschroefdraad& ophanging sub+draagarm
Ingediend door Stainless Evil op ma, 28-02-2005 22:44
Hoi allemaal. Ben momenteel druk bezig met achterste subframe te vervangen van mijn '92er 1.3i cooper, en kom wat problemen en ??? tegen!
1. De schroefdraad waar je het wiellager mee opsluit is dol. Ik moest de moer er met behulp van een poulie trekker af draaien! (splitpen was eruit hoor )Kan je deze as vervangen, of kost me dit een nieuwe draagarm?
2. De rubbers van de 4 ophangpunten van het subframe, wilde ik ook graag vervangen. zijn hier ook andere opties voor? Zat er zelf aan te denken om nylon of messing bussen te draaien. Is dit een optie? Of word het afgeraden?
3. Bij de stootrubbers aan het eind van de trompet vormige pijpen, viel mij op dat ze bijna 5 mm in hoogte verschillen. Is dit de reden waarom mijn beestje scheef & verzakt op zn wielen (gummetjes ) stond? De kunstof kogel kupjes aan het andere eind van de trompet zijn nog klok gaaf.
Als dit het geval is vervang ik deze ook gelijk. Zijn deze stootrubbers duur? Of bestaan er ook nog andere vervangende opties voor deze stootrubbers?
Groetjes Ewoud