als je de hendel naar je toe trekt gaat je groot licht aan en ge dimlicht uit.
als je je schakelaar in stand 1 zet gaan je stadslichtjes aan, dit zijn losse lampjes...
in stand 2 gaat je dimlicht aan.
je dimlicht en grootlicht zijn samengevoegd in 1 lamp...
met je mini is hoogstwaarschijnlijk niets mis, maar de lampjes zijn aan vervanging toe...
van elk lampje is 1 van de 2 gloeispiraaltjes kapot lijkt me zo aan je verhaal te lezen het meest voor de hand liggend
- Login of registreer om te reageren
RE: koplampen mini 1300 '93
Ingediend door wouterke op zo, 26-12-2004 18:39
Ik heb hier thuis een mini 1300 uit '93 staan waarvan ik onder andere de koplampen moest vervangen omdat de spiegel kapot is.
Nu was ik ze eerst aan het testen en zag ik dat de linkerlamp niet helemaal goed functioneerde.
Ik dacht ja ik bouw gewoon de nieuwe lampen erin met nieuwe lampjes en al. Maar nu blijft het probleem zich toch voordoen.
Het probleem:
Als ik de schakelaar op stand 1 zet dan branden beide lampen perfect. Als ik nu overschakel naar stand 2, dan werkt enkel de rechterlamp nog perfect, maar de linker doet raar. (dan krijg ik een minder sterk licht al bij de andere)
Als ik dan de mijn schakelaar aan het stuur naar mij toe trek, dan gaat de linkerlamp helemaal uit en doet enkel de rechterlamp het nog.
Weet iemand wat hier het probleem kan zijn? En liefst ook een oplossing. Ik zou het morgen willen maken.
alvast bedankt !!