RE: koppeling vervangen, blok eruit en meer
Ingediend door Mini Martin op ma, 12-07-2004 14:08
1)Om het blok eruit te halen kan je het beste de aandrijfassen eruit halen. Hoeft niet persee maar voor het monteren een stuk gemakkelijker.
Je kan dan het beste de fusees even los halen.
2)ja hoor geen probleem. De mijne zit er al twee jaar onder.
3)/4) eerst de boel goed schoonmaken en later weer nieuw vet gebruiken. Kan je bij iedere automaterialenzaak halen. Zit in zakjes per homokineet.
Ik breng deze week ook nog even je takel terug. Je zal hem wel nodig hebben.
grtzz Martin
- Login of registreer om te reageren
RE: koppeling vervangen, blok eruit en meer
Ingediend door jongkokkie op ma, 12-07-2004 13:56
Ik heb even gezocht maar kwam er zo 123 niet uit dus dan maar zo
Koppeling van mijn 88 mayfair is niet meer zo jofel volgens mij ( verto of niet)
Nu wil ik het blokje er maar gelijk uithalen en dan dus de binnenste hoesjes door knippen en de voorassen laten zitten even een paar vraagjes:
1)Moet je dan wel of niet de bovenste fussee losmaken?
2)die bandjes aan de binnenkant kan je daar laten tYripjes voor gebruiken?
3)moet je voor het monteren van de assen in het blok eerst alles ontvetten of kun je met het oude vet laten zitten?
4)zoja wat voor vet is dat en hoe haal ik al het oude vet eruit (wel vies goedje)
graag wat antwoorden