koppeling vervangen, blok eruit en meer

RE: koppeling vervangen, blok eruit en meer

Ik heb even gezocht maar kwam er zo 123 niet uit dus dan maar zo
Koppeling van mijn 88 mayfair is niet meer zo jofel volgens mij ( verto of niet)
Nu wil ik het blokje er maar gelijk uithalen en dan dus de binnenste hoesjes door knippen en de voorassen laten zitten even een paar vraagjes:
1)Moet je dan wel of niet de bovenste fussee losmaken?
2)die bandjes aan de binnenkant kan je daar laten tYripjes voor gebruiken?
3)moet je voor het monteren van de assen in het blok eerst alles ontvetten of kun je met het oude vet laten zitten?
4)zoja wat voor vet is dat en hoe haal ik al het oude vet eruit (wel vies goedje)
graag wat antwoorden :P

default

RE: koppeling vervangen, blok eruit en meer

1)Om het blok eruit te halen kan je het beste de aandrijfassen eruit halen. Hoeft niet persee maar voor het monteren een stuk gemakkelijker.
Je kan dan het beste de fusees even los halen.
2)ja hoor geen probleem. De mijne zit er al twee jaar onder.
3)/4) eerst de boel goed schoonmaken en later weer nieuw vet gebruiken. Kan je bij iedere automaterialenzaak halen. Zit in zakjes per homokineet.

Ik breng deze week ook nog even je takel terug. Je zal hem wel nodig hebben.

grtzz Martin

RE: koppeling vervangen, blok eruit en meer

okee martin, maar word denk ik een winterklusje, ik rijd net zolang dat het kan :)
eerst mijn schuur groter maken, kan ie lekker warm staan
weer de eerste trouwens met een antwoord!

RE: koppeling vervangen, blok eruit en meer

jongkokkie schreef:
weer de eerste trouwens met een antwoord!



Tja, ambtenaar he ;)

default

RE: koppeling vervangen, blok eruit en meer

Paul schreef:
jongkokkie":2lm40p0y]weer de eerste trouwens met een antwoord!



Tja, ambtenaar he ;)[/quote:2lm40p0y]
Nee, nog aan bijkomen van Swetterhage

grtzz Martin

RE: koppeling vervangen, blok eruit en meer

Just kiddin' oom Agent!