In principe zijn de onderdelen van de genoemde bouwjaren uitwisselbaar.
Mijn gok, als er verder niets uitelkaar geweest is: bij het verwijderen van de Metro-arm is de as gedraaid en zit nu met de Mini-arm op z'n kop (het gat is normaal boven groter dan onder). Dat kun je makkelijk met de motor in de auto checken.
Met 'koppelingshuis' bedoel je waarschijnlijk het deksel (met de arm en het druklager) ?
- Login of registreer om te reageren
RE: Koppeling..(werkt niet)
Ingediend door packed as hell op wo, 29-09-2004 23:10
Ik heb gezocht, maar niet het juiste probleem met het juiste antwoord gevonden.
Ik heb een 1000('88 ) omgebouwd naar een 1300(89/90)
en nu heb ik het koppelingshuis omgezet (er werd mij vertelt dat , dat kon zonder problemen).
Die 1300 heeft een langer armpje die is nu dus omgezet naar de korte ( die erop zat)
Maar nu werk de koppeling niet meer . Hij is ontlucht
alleen wil die as in het koopelingshuis niet heen en weer. Ik heb ook erg weinig druk op mijn pedaal.
Wie heeft hier de oplossing voor (het liefst zonder dat het blok er weer uit moet)