Mijn special 1100 en haar luchtfilter en gasnaald verhaal.
RE: Mijn special 1100 en haar luchtfilter en gasnaald verhaal.
Ingediend door Inimini op do, 03-02-2005 18:49
Tis misschien een topic waar je zelf niet veel aan hebt maar ik wilde het toch even kwijt.
Afgelopen vrijdag is mijn Special 1100 (sonja) gekeurd.
Ik vertelde erbij dat ze steeds niet zo lekker liep en steeds inhield enzo. Ook kwam ze maar met moeite bij de 100. De CO waarde was meer dan 7 en is teruggedraaid, waardoor je meestal een auto terugkrijgt die slechter loopt als daarvoor.
Ze was meteen goedgekeurd, maar ze hebben toch even onder de kap gekeken hoe en wat. Nu zit er een luchtfilter op en 13" wielen.
De man vroeg, is de motor wel aangepast op al die nieuwe dingen?
Ja weet ik veel, zo gekocht en verder nooit wat aangedaan...
Hij vertelde dat de naald aangepast zou moeten zijn op het luchtfilter en ook iets met de carburateurtoevoer (?) Ik vroeg hem kunnen jullie zo zien welke naald erin moet?
(Ik dacht namelijk dat doen we zelf wel even, om de kosten te drukken)
Zegt ie, kost niet zoveel hoor, ik regel het wel voor je.
Na op het forum gezocht te hebben naar het woord gasnaald, kwam ik erachter dat je vaak meerdere naalden moet kopen om de goede te hebben, aangezien ik van naalden, buiten knopen aanzetten, geen verstand heb, heb ik het aan hen overgelaten.
Toen ik Sonja vandaag ophaalde reed ze geweldig goed en dat voor een motorblok uit 1977!
Al met al een geslaagde actie vind ik zelf.
KORTOM:
Jullie wilde ik erop wijzen dat je goed op je luchtfilter let en de naald, en dat iedere aanpassing gevolgen heeft voor zowel, sturen, remmen alsmede de motor en het verbruik.
RE: Mijn special 1100 en haar luchtfilter en gasnaald verhaal.
Ingediend door Inimini op do, 03-02-2005 18:49
Tis misschien een topic waar je zelf niet veel aan hebt maar ik wilde het toch even kwijt.
Afgelopen vrijdag is mijn Special 1100 (sonja) gekeurd.
Ik vertelde erbij dat ze steeds niet zo lekker liep en steeds inhield enzo. Ook kwam ze maar met moeite bij de 100. De CO waarde was meer dan 7 en is teruggedraaid, waardoor je meestal een auto terugkrijgt die slechter loopt als daarvoor.
Ze was meteen goedgekeurd, maar ze hebben toch even onder de kap gekeken hoe en wat. Nu zit er een luchtfilter op en 13" wielen.
De man vroeg, is de motor wel aangepast op al die nieuwe dingen?
Ja weet ik veel, zo gekocht en verder nooit wat aangedaan...
Hij vertelde dat de naald aangepast zou moeten zijn op het luchtfilter en ook iets met de carburateurtoevoer (?) Ik vroeg hem kunnen jullie zo zien welke naald erin moet?
(Ik dacht namelijk dat doen we zelf wel even, om de kosten te drukken)
Zegt ie, kost niet zoveel hoor, ik regel het wel voor je.
Na op het forum gezocht te hebben naar het woord gasnaald, kwam ik erachter dat je vaak meerdere naalden moet kopen om de goede te hebben, aangezien ik van naalden, buiten knopen aanzetten, geen verstand heb, heb ik het aan hen overgelaten.
Toen ik Sonja vandaag ophaalde reed ze geweldig goed en dat voor een motorblok uit 1977!
Al met al een geslaagde actie vind ik zelf.
KORTOM:
Jullie wilde ik erop wijzen dat je goed op je luchtfilter let en de naald, en dat iedere aanpassing gevolgen heeft voor zowel, sturen, remmen alsmede de motor en het verbruik.