heb je wel de bougie kabels op de juiste bougie en op de juiste plek op de verdeelkap aangesloten?
Anders krijg je en vonk op het verkeerde tijdstip.
Groetjes Erik
- Login of registreer om te reageren
heb je wel de bougie kabels op de juiste bougie en op de juiste plek op de verdeelkap aangesloten?
Anders krijg je en vonk op het verkeerde tijdstip.
Groetjes Erik
rotor draait [u:1jw186rg]linksom[/u:1jw186rg] plug volgorde ( zo uit het hoofd 1342) vanaf links.
ook een puntje. waren de oude kabels met of zonder ontstoring. waneer niet zeker zet ff de oude er weer op.
Heb je al naar het contacctpunt gekeken. Was die toevallig niet versleten. De mijne was helemaal op en reed toen ook niet echt lekker meer, incl. de rare geluiden. Heb je de oude bougekabels nog....ff proberen of die hem beter laten lopen...zo iet, dan contactpunt even nakijken.
Links vanuit welk standpunt gezien van binnen uit aan de bestuurders zijde klopt dit, maar niet als je voor de motor staat.
De 1e cilinder is vanaf de distributie zijde en bevindt zich rechts als je voor de motor staat.
jjajajh..zoals ze bij ons doen (patient heeft maar 1 rechterkant..:-) is het links..anders rechts..
aan de kant van de radiator dus ..
andersom loopt hij ook trouwens maar ik denk dat niet geheel optimaal is.
RE: Motor
Ingediend door don op za, 19-04-2003 14:57
He hallo,
Heb vanmiddag de verdeelkap + roter + bougies+ draden vervangen. Het probleem is dat de auto nu kl#te rijd, Hij maakt een raar geluid en heeft weinig vermogen! Ik denk dat een cylibder niet goed werkt? Hoe is dit op te lossen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!!
gr don