RE: niet meer lopen na onderhoud + koppelings probleem
Ingediend door Red Flame op vr, 15-05-2009 03:06
de nieuwe bobine is te zwaar voor jou autooke, hij heeft je contactpunten verbrand en/of je condensator laten doorbranden. ff een gok zeg maar...
- Login of registreer om te reageren
RE: niet meer lopen na onderhoud + koppelings probleem
Ingediend door Violet Mini op vr, 15-05-2009 00:14
jullie kennen hem wel de geel paarse mini 1000.
vlak na de clubdag ging de koppelingscilinder stuk.
op de clubdag had ik al een sport bobine van lucas gehaald en een zekeringskast.
eergister de oude koppelingscilinder eruit gehaald en vandaag de nieuwe opgehaald en die erop gezet en meteen de bobine en zekeringskast vervangen en accu weer opgeladen via de nissan want die was leeg geraakt tijdens het slepen.
slepen is wel gebeurt met een draaiende moter maar stationair laad de accu bijna niet.
vandaag na dat ik alles gemonteerd had denk ik hem ff te starten.
hij liep voor het ondrhoud immers nog.
niet dus.
ik heb alle bekabeling en slangen nagekeken die ik eventueel los getrokken zou kunnen hebben en in eerste instantie hondebot(massa blok) vergeten vast te maken en toen zag ik nog een slangentje losliggen.
weer geprobeerd met de hoop dat het hierdoor kwam.............niet dus
met de nieuwe bobine slaat hij gewoon niet aan
met de oude bobine slaat hij wel aan ............voor twee tellen en dan is het wel weer genoeg geweest vindt hij.
startmoter draai goed mee maar hij slaat gewoon net niet aan en als hij wel aanslaat is het dus voor 2 tellen
uiteindelijk ben ik naar gestopt met de startpogingen.
wat kan ik over het hoofd gezien hebben of zou ik kunnen proberen om hem aan te laten slaan zodat hij ook blijft lopen.
in heb gezocht naar iemand anders met dit probleen maar niet gevonden via de zoekfunctie