ik heb die actie laatst ook gedaan ! valt best tegen moet ik zeggen hoop steuntjes overzetten van ophanging enzo en de vin kon ik gewoon omdraaien en toen liep hij niet aan ! alleen heb de metro blok erweer uit omdat die slecht bleek te zijn (teveel olieverbruik)
enne oude stekkertje naar onsteking gewoon niet aansluiten !omdat metro electronische onsteking heeft en oude contactpuntjes heeft (die rood-witte)
maar iig suc6 en met een beetje geduld en handigheid krijg jij dat wel voor elkaar denk ik !
ps weet jij nog een goed blok tekoop want eenmaal 1275 cc ipv 1000 en je wil nooit meer iets anders
- Login of registreer om te reageren
RE: nieuwe stuff metro 1275
Ingediend door FunkyF op do, 05-08-2004 19:36
Hallo!
ik heb sinds een 2 maanden een mini 1000e uit 83 waarvan het plaatwerk en het interieur prima zijn..alleen het 1000 motortje is gaar...
nu heb ik een 1275 metro blok gekocht inclusief bak etc..
nu heb ik alle topics hierover al gelezen..en dit heeft mij zeer geholpen.....alleen heb ik nog een paar kleine dingetjes die ik niet vond: het omzetten van de fan(waar iederee problemen mee heeft) is dit bij het omzetten van de 1000 fan op de 1275 motor?
en welke onderdelen kan ik het beste nieuw erop zetten bij inbouw:
-lucht/oliefilter, bougies, aandrijfriem rechts (bij fan), 2 carterontluchtingsfiltertje op de 2 overgebleven slangetjes van de nieuwe carb....en nog iets. ???.....pakkingen hoeft niet zijn nog goed!
en hoe zit het met de olie....hij is nu helemaal leeg? nog beginnen met speciale olie?of gewoon ff droog laten lopen met de startmotor zonder de onsteking erin?...
alvast bedankt voor alle info die ik hier heb kunnen vinden!
greetz
Frank
--