rijdt er eens een tijdje mee rond die zakken dan vanzelf wel in.
is altijd zo heb ik gehoord.
grtz
- Login of registreer om te reageren
rijdt er eens een tijdje mee rond die zakken dan vanzelf wel in.
is altijd zo heb ik gehoord.
grtz
ze zakken inderdaad vanzelf in, zeker als ze een tijdje ontspannen gelegen hebben, zijn ze dikker...
ik ga ervan uit dat je hilo's netjes in de bollen vallen
mijn mini stond ook wat hoog aan de voorkant.
hij is nu, na een kilometer of 1200 al mooi gezakt.
gelukkig!!
Ze hebben inderdaad al een tijdje zeg maar op de plank gelegen. Probleem is dat ik ook een ander stuurhuis heb gemonteerd en ie dus uitgelijnd moet worden en dat had ik graag op de definitieve hoogte laten doen.
Ik denk dat ik om het tweede probleem op te lossen iets van banden om mijn draagarm ga leggen zodat de uitveerweg wordt begrenst.
Dennis
zodat de uitveerweg wordt begrensd
nr 24 op plaatje:
http://tinyurl.com/2jtn87
(zit op het subframe achter de kom waar de kogel en cup in zitten)
Als het rubber daarvan weg/versleten is veert 'ie ook verder uit ..
FWIW,
Theo van den Bogaard
Het gaat dus om rubber vering. Bij Minispares zeggen ze dat je dus gewoon kortere schokdempers moet monteren om dat losliggen van de achterste veerbollen bij montage van HiLo's te voorkomen
Dennis
RE: Nieuwe veerbollen
Ingediend door Dennis op wo, 14-03-2007 20:43
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb de veerbollen aan de voorzijde vervangen door exemplaren die oorspronkelijk aan de achterzijde zaten.
Probleem is nu dat zelfs op de laagste stand van mijn HiLo's de voorzijde veel te hoog staat. Wie kent dit probleem? Het lijkt me een beetje raar om dan maar ingezakte bollen te gebruiken om het probleem te verhelpen.
Een tweede probleem is toch wel dat als ik de auto verlaag aan de achterzijde de boel toch wel erg los komt te liggen, de HiLo komt los van de veerbol bij opkrikken.
Dennis