Wat wil je uitwisselen?
een morris minor heeft het zelfde bovenblok (A-series).
- Login of registreer om te reageren
Wat wil je uitwisselen?
Ik zat te denken aan een carburateur en misschien iets van het interieur.
Afhankelijk wat je uit wilt wisselen. De carb is redelijk makkelijk te krijgen en een revisiesetje ook. Ligt er maar net aan welke je wilt hebben. HS4, HS6, Hiff38, Hiff44, dubbele HS2, enz. De meeste zijn nog gewoon te krijgen.
Bij het interieur ligt het er ook maar net aan wat je wilt wisselen. Stoelen uit een Honda CRX, Swift en een 205Gti passen zeker. Daarnaast zullen er zeker ook andere stoelen zijn die pas te maken zijn voor de mini. De achterbank is moeilijker te wisselen. De rest van de losse delen van het interieur is nog nieuw te krijgen of zelf te maken.
Als je het dash wilt wisselen, dan moet je zelf uitzoeken hoe het aangepast moet worden. Daar zijn vrij weinig alternatieven voor.
Dat van die stoelen is een mooie tip, jammer dat de achterbank dan niet meer bij het geheel past.
Is er ook een auto welke dezelfde afmetingen van het vloerkleed, dat gedeelte om de versnellingspook?
G-force schreef:
Net als vele andere die de A-series hebben, heeft de Minor een andere krukas...
Je kunt dan beter kijken naar autootjes als een glider, metro, allegro...
Ik denk dat je pech hebt met de vloerbedekking. Een mini is 1 van de kleinere wagens op de markt. Er is niets wat lijkt op de mini.
Wat je kunt doen als je deze wilt wisselen, is zelf maken. Als je de oude eruit neemt, dan kun je de nieuwe aan de hand daarvan maken.
RE: Onderdelen mini special 1977 uitwisselen
Ingediend door rico op di, 04-05-2010 22:49
Hallo,
Ik heb een mini special uit 1977.
Met welke auto, anders dan een mini, kan ik onderdelen uitwisselen?
Alvast bedankt!
Gr Ricco