nee wat zou kunnen is dat er een klein scheurtje in zit ofzo. Als je ook problemen hebt met nat weer zou ik eens aan een nieuw kapje gaan denken.
- Login of registreer om te reageren
nee wat zou kunnen is dat er een klein scheurtje in zit ofzo. Als je ook problemen hebt met nat weer zou ik eens aan een nieuw kapje gaan denken.
onderhoud? zelfs na een stevige afspuitsessie moet een mini gewoon starten, je ontstekingssysteem heeft een opfrisser nodig..
nieuwe bougies, kabels, rotor, verdeelkap, condensator en contactpuntjes, goed afstellen en je hebt dit probleem voorlopig niet meer. dit zijn allemaal slijtagedelen.
Zelfs de beste onsteking kan het afleggen als je er met
een hogedruk spuit rechtsreeks op spuit!
om dit probleem te voorkomen kan je best een plastic scherm voor je ontsteking plaatsen (net zoals latere mini's standaard hebben), zodat er tijdens het rijden, of afspuiten geen vocht aan je verdeler kan.
loopt de mini inmiddels al weer? anders moet je het spul even met wd-40 inspuiten, dan loopt ie zo weer. En idd, zoals lowrider zij, nooit direct op de onsteking spuiten, dat geld ook voor andere bedrading lagers/dynamo, etc etc.
LowRida schreef:
Zelfs de beste onsteking kan het afleggen als je er met
een hogedruk spuit rechtsreeks op spuit!
dat KAN ja, maar goed onderhoud scheelt een hele hoop...
Ingediend door cooper-power op zo, 12-02-2006 17:23
hij liep vlak daarna alweer, had bij de garage die ernaast zat even gekeken ofdat die vonkte, deed die niet dus de verdelerkap eraf en toen kwam k erachter dat die vochtig was van binnen, even droog gemaakt en hij liep weer
RE: ontsteking
Ingediend door cooper-power op vr, 10-02-2006 22:05
nou heb ik een vraag, van de week mn mini 850 gewassen op de wasplaats op mn werk en afgespoten met de hoge drukreiniger.
nou starte die niet meer, k gekeken, vonkte niet meer.
verdelerkap open getrokken, zat vocht in,
hoort hierover een soort van beschermkap te zitten????