Pas dit 1300 blok in mijn mini uit 1988

RE: Pas dit 1300 blok in mijn mini uit 1988

Op de eerste plaats niet haantje de voorste gaan spelen nu jullie deze advertentie zien.

Ik heb een mini uit 1988 en daar zit een 1000 blok in. Ik zou hier graag een 1300 blok in willen zetten, maar ik heb geen idee over het feit of een blok 1 op 1 over te zetten is. Ik heb op het forum proberen te zoeken, maar werd hier niet veel wijzer van.
Graag dus jullie hulp!!

link

Graag wil ik weten, als ik het blok koop of het ook in mijn mini te zetten is zonder aanpasingen en als er aanpassingen gedaan moeten worden, welke zijn dat.
Ik weet dat het wellicht moeilijk is vanaf een foto te kunnen zien hoe en wat, maar doe a.u.b. jullie best.

Alvast bedankt voor de reacties.

RE: Pas dit 1300 blok in mijn mini uit 1988

Hoi

er is al veel geschreven over hoe je een metro blok in je mini zet.

Het blok ziet er compleet uit maar weet je ook wat het aantal kilometers is??

verder kan je het blok wel gelijk in je mini zetten want aangezien het oolk al in een mini staat heeft de eigenaar die nu het blok bezit al de veranderingen gedaan. het gaat namelijk om een aantal motorsteunen die omgezet moeten worden.

Ik denk dat je ook even goed moet kijken hoe het zit met de pakkingen want het blokje zie er smerig uit dit kan betekene dat de pakkingen lek zijn van je deksel.

zou het nog een goed overwegen en anders iemand mee nemen die er verstand van heeft (misschien hgeb je dat zelf ook maar het is maar een tip!!:-))

Oja is zag ook dat er een oliebak onderligt, als hij of zioj de olie eruit heeft laten lopen heb je misschien kans dat hij meer lekt dan normaal.

veel succes Roel